![]() |
Days of our lives
Kijkt er niemand naar Days of our lives??
Ben ik de enige ofzo? Tis een hele leuke serie!! Echte aanrader. |
Ik kijk het ook hoor, dus je bent niet de enige. Al heb ik het gevoel dat wij de enige 2 zijn...
|
Mijn zusjes van 15 en 13 kijken ernaar, en soms kijk ik dan wel eens even mee (omdat ik John Black wel een lekker ding vind). Ik vind het maar stomme goedkope troep. Onrealistisch ook. Bijvoorbeeld toen Marlena was bezeten door de duivel. Belachelijk toch?!
Ripper |
Die met Joey Tribbiani? :confused: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kijk naar de buitenlandse series met kwaliteit, zoals: - Inspector Morse - The Practice - Law & Order - ER En dergelijke. :) Verder ben ik ook gek van documentaires, dus ik kijk veel naar Discovery Channel en National Geographic Channel. Zoals je ziet, houd ik me niet aan goedkope troep op. ;) Groetjes, Ripper |
Is dit alleen op België?
'De dingen des levens' ? |
Citaat:
Dus we moesten het toen wel op dat belgische kanaal kijken. |
tis idd een erg leuke serie :D
Alleen wel jammer dat ze er 3 afleveringen over doen om een "halve dag" uit te beelden :D En dat er altijd BIJNA iets gebeurt, maar altijd ontlopen de twee personen die elkaar tegen moeten komen elkaar weer ofzo :p Ik heb het al heel lang niet meer gezien trouwens hoor, maar ik vond het wel gaaf met Marlena die bezeten was, etc. |
Ja ik vind het ook een heel leuk verhaal hebben.
Tis heel spannend en nooit saai. Best aparte onderwerpen enzo.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |