![]() |
dating app.
Ik heb een vraag.
Ik ben 19 jaar heb nog nooit een relatie gehad en zou dat graag willen maar moet dan wel met de juiste zijn. (Heb genoeg vriendinnen maar het is nooit tot een relatie gekomen) nu zit ik er aan te denken om een dating app te gebruiken en wil graag weten welke jullie aanraden. Alvast bedankt! |
De bekendste doen het altijd het beste, zoals: Tinder, Pepper of Lexa daarna heb je ook nog Lovoo en Badoo en daarna zijn er nog talloze minder bekende/goede apps of juist talloze goeie apps maar dit is in ieder geval mijn aanrader.
|
Tinder vind ik lastig omdat het puur op uiterlijk gaat. Zelf ben ik niet de knapste.
Is er een app waar mensen ook naar innerlijk kijken? |
Een wat meer traditionele datingsite misschien?
|
Wat is daar een voorbeeld van?
|
Het consumentenprogramma Kassa heeft niet zo lang geleden veel dating-sites vergeleken: http://www.daten.nl/beste-datingsite...icAaAi738P8HAQ
Wel allemaal betaalde sites overigen :o |
Okcupid is zeker aanrader en het is gratis. En ik bedoel niet alleen de aanmelding maar ook het chatten. En daar hangen geen neppen profielen tussen, maar af en toe kunnen de meiden niet zo snel reageren, want ze worden volgespamd door hyperactieve jongens:)))
|
Zal die denk ik een x checken tnx!
|
Ga niet betalen in elk geval voor een datingsite. Ze kunnen hun beloftes niet waarmaken. Er is wetenschappelijk onderzoek gedaan naar in hoeverre men kan voorspellen of mensen elkaar aantrekkelijk zullen vinden. En dat kunnen ze dus niet voorspellen. Helemaal niet.
Dus al die algorythmen van datingssites om jou 'sneller aan een perfecte match' te helpen? Onzin. |
Zitten op die dating sites niet meer oude mensen van 40+?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27. |