![]() |
Hoor jij ook een ‘piep’ in je oren na het uitgaan?
Hallo allemaal,
Help mij met mijn onderzoek naar gehoorschade onder jongeren door het invullen van onderstaande enquête. Je blijft anoniem en duurt ongeveer 2 minuten. De enquête is hier te vinden: https://www.enquetesmaken.com/s/46b60c0 Groeten, Renate Student Communicatiemanagement |
Renate, je enquête stikt van de meningsvragen. Je bent zo te lezen benieuwd naar de mening van jongeren over dit onderwerp. Maar je openingsbericht hier staat vol met sturende opmerkingen die de resultaten van het onderzoek gaat beïnvloeden.
|
Je openingspost geeft antwoord op de eerste 4 vragen, dat is niet heel wetenschappelijk :o
|
Wil je horen wat scholieren denken of wil je ze educatie bieden op het gebied van gehoorbescherming?
|
Bedankt voor jullie feedback! Ik heb het aangepast.
|
ik ga u een paar tips geven uit mijn ervaring :
Tip 1: Ga minstens vijf meter van de boxen staan. Tip 2: Gebruik gehoorbescherming. Tip 3: Gun uw oren rust tijdens het uitgaan, denk aan een kwartier per anderhalf uur. Tip 4: Laat uw oren een dag rusten na het bezoeken van een concert of discotheek, ook geen MP3. Het kan dus zelfs dagen duren, wacht het maar even af. Tip voor het volgende discobezoek: er zijn speciale oorpluggen te krijgen bij drogist/apotheek/kijkshop die je wel de muziek mooi laten horen, maar die de schadelijke decibels wegfilteren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54. |