![]() |
Leef
Leef
Het leven Iets vanzelfsprekends Vol liefde en geluk Maar ook vol verdriet en ongeluk Bij leven hoort dood Ook iets vanzelfsprekends Ze hebben dus iets gemeen Maar zijn toch het tegenovergestelde De een leeft met zijn hoofd al in de toekomst De ander leeft van dag tot dag Ieder heeft zo zijn eigen manier van leven Allemaal verschillend Maar ze zullen allemaal hetzelfde eindigen Met het einde, de dood Of is het niet het einde Voor sommige niet Voor anderen wel Het is maar net waar jij in gelooft Tijdens jouw leven Jouw leven dat tevens het leven van anderen is Je leeft samen met vrienden en vijanden Je hebt anderen nodig Alleen kom je er niet Maar waar moet je dan komen Wat is eigenlijk het doel van je leven Geluk, liefde en geborgenheid Of wil je presteren en een groot huis Weer een ander wil de wereld beter maken Zodat iedereen zo’n leven kan lijden als jou Al is dat van jou ook nog niet perfect Dat is ook niet nodig Als het perfect zou zijn Zou er geen doel meer in het leven zijn Niets om naar te streven Waarvoor leef je dan nog Dus wees blij met jouw leven Zie altijd alles positief in Doe wat je wil doen Laat niets aan je neus voorbij gaan Want voor je het weet is het voorbij Neemt de dood jou of een dierbare uit het leven Geniet van elke dag Leef elke dag Elke seconde telt mee In jouw leven Leef |
mooie gedachten... hoop dat je ook echt zo leeft dat lijkt me geweldig!
|
ben het met halve gare eens
een zeer mooie boodschap je geeft de mensen weer hoop mij in ieder geval wel thanks http://forum.scholieren.com/smile.gif *had ik effe nodig* xxx sylvana |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48. |