![]() |
Waar zijn de arbeidskrachten?
Ik ben thuis aan het werken, aan een vertaling Engels>Duits.
Dus ik zit op het forum. En jullie? |
Ik ben op het werk printopdrachten naar de plotter aan het versturen en tot ze er uit komen zit ik op het forum :Herp:
|
Ik ben filmpjes aan het opnemen waar ik een monoloog geef voor mijn spiegel. Is een schoolopdracht.
|
Ik heb zwangerschapsverlof.
|
Volgens mij is werken het enige wat ik tegenwoordig nog zo'n beetje doe.
|
Citaat:
We werken nu allebei full time en we hebben zelfs een poetsvrouw aangenomen omdat we wel thuis willen komen in een schoon huis maar daar geen tijd voor vinden. |
Deze arbeidskracht zit op de prullenbak in de keuken een broodje te eten en te genieten van welverdiende rust. Nog maar 4.5 uur te gaan. *Zucht*
|
Deze arbeidskracht is drie dagen aan met werk na haar vakantie en nu alweer toe aan een nieuwe vakantie.
|
Ik loop een beetje te flierefluiten op het werk :o
|
Citaat:
|
Bij mij duurde het twintig minuten en ik ga volgende week aangeven dat ik op zoek ga naar een andere baan als er voor 1 november niks veranderd.
|
Mijn vertaling is af en mijn opdrachtgever is supertevreden *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrijdag en ik kan me nergens toe zetten. Ben stiekem al de hele tijd hostels / hotels in Kopenhagen aan 't zoeken de hele ochtend, terwijl iedereen om me heen heel hard aan 't werk is. :lisa:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu is weekend <3
verder 2 halve banen en een studie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Grootste nadeel is dat ik als systeembeheerder nu steeds de helft mis :p Als applicatiebeheerder verandert er minder wanneer ik er niet bij ben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04. |