![]() |
ik hield van jou+liefde is het waar+liefde is blind
ik hield van jou!
ik hield van jou ik bleef je trouw ik wou jou voor het leven ik voelde me veilig in die armen van jou ji zei tegen mij "ik hou ook van jou" maar je loog,je maakte me kapot je wist 'het' maar je deed er niks aan hield me aan de lijn liet me in mijn waan maar dat is voorbij ik ben er eindelijk achter gekomen er is bij "ons" geen wij ! het is over voor eewig en altijd -------------------------------------------- DE tweede is over de zelfde persoon jij en ik is er niet blaadjes vallen van de bomen de herfst is gekomen kleuren zwefen doorelkaar het is over ,het is klaar het najaar is bij mij het is nu zeker er is geen "wij" niet nu ,en nater ook niet wij samen is een groot lied een begin en einde vergeten doe ik het niet de laaste traan is getelt het is over en klaar het hoofdstuk is uit jij en ik is er niet -------------------------------------------- Liefde maakt blind liefde maakt blind of je het ziet of niet het maakt je een klein kind of je het wilt of niet je ziet niet in hoe iemand is net of liefde alles wist van de de kleine dingen tot de grote en daarn aals je weer helder denken kunt voel je je ontzettend KLOTE -------------------------------------------- Liefde is het waar? daar loop je dan,hand in hand over straat het woord hebben is nu daar 2 mensen met liefde liefde voor elkaar zeggen ZE een mooi sprookje maar jammer genoeg niet waar |
nobody????
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |