Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Jongen uit mijn klas!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1936853)

Bloempjehoning5 28-09-2017 21:40

Ik vind een jongen leuk uit mijn klas!! Wat moet ik doen?!

Nou er zit een jongen in mijn klas en we praten soms wel en lachen en hij kijkt ook echt super vaak naar mij maar hij praat meer met mijn vriendinnen dan met mij maar hoe kom ik erachter waarom hij kijkt en wat moet ik doen?! (Ik vind hem denk ik wel leuk) hij kijkt ook best vaak als ik met andere jongens omga, heeft dit ook iets te beteken? (Ga geen domme dingen hier plaatsen want ik heb echt hulp nodig) en ik ben bang dat als hij merkt dat ik hem leuk vind of heel erg begin te fleurten dat ie het dan aan zijn vrienden verteld en die vertellen het dan weer door

PussyDestroyerr 28-09-2017 21:52

Misschien is hij n beetje verlegen... Als hij je leuk vindt vindt hij het wss geweldig als jij contact met hem opzoekt... En anders dan ist niet erg want dan zoekt hij dat er ook niet achter... Maar het klinkt alsof hij te verlegen/bang om af te gaan is. Laat hem anders indirect merken dat je hem leuk vindt. Uit persoonlijke ervaring zeg ik dat als ik hem zou zijn dat ik ook nie zou durven totdat ik een beetje zekerheid heb over dat diegene mij leuk vindt.

PussyDestroyerr 28-09-2017 21:54

Jongens zijn over het algemeen voorspelbaarder dan meisjes geloof ik... Of hoop ik voor jou. Meisjes logica is 10x zo moeilijk als Wiskunde B

deadlock 28-09-2017 22:00

Meisjes zijn helemaal niet zo complex. Mensen kunnen complex zijn.

Elin3 28-09-2017 22:10

Citaat:

PussyDestroyerr schreef: (Bericht 34402007)
Jongens zijn over het algemeen voorspelbaarder dan meisjes geloof ik... Of hoop ik voor jou. Meisjes logica is 10x zo moeilijk als Wiskunde B

Communicatie, dat wil wel eens helpen ;)

Bloempjehoning5 29-09-2017 22:22

Citaat:

PussyDestroyerr schreef: (Bericht 34402004)
Misschien is hij n beetje verlegen... Als hij je leuk vindt vindt hij het wss geweldig als jij contact met hem opzoekt... En anders dan ist niet erg want dan zoekt hij dat er ook niet achter... Maar het klinkt alsof hij te verlegen/bang om af te gaan is. Laat hem anders indirect merken dat je hem leuk vindt. Uit persoonlijke ervaring zeg ik dat als ik hem zou zijn dat ik ook nie zou durven totdat ik een beetje zekerheid heb over dat diegene mij leuk vindt.

Dankjewel maar hoe zoek ik contact op met hem?

PussyDestroyerr 30-09-2017 14:15

Altijd moeilijk dit.. dat moet je dus niet aan mij vragen want ik durf het niet. 😂

PussyDestroyerr 30-09-2017 14:16

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34402010)
Meisjes zijn helemaal niet zo complex. Mensen kunnen complex zijn.

😂😅

PussyDestroyerr 30-09-2017 14:17

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34402013)
Communicatie, dat wil wel eens helpen ;)

Soms probeer ik me in te leven in iemand en dat lukt dus niet bij meiden

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.