![]() |
Vriendin snapchat met veel andere jongens
Ik heb nu 2 maanden een relatie met een super leuk meisje en ben heel verliefd op haar. Alleen ze snapt met heel veel andere jongens. Elke keer als ik er naar vraag zegt ze dat het gewoon vrienden zijn en ze met ze snapt om de streaks te houden. Ik voel me hier echt heel kut over. Ik heb haar ook al een paar keer gezegd dat ik het niet chill vind. maar ze doet er niks mee... nu vind ik het wel heel ver gaan om haar om deze reden te verlaten. Heeft iemand tips hoe ik hier het beste mee om kan gaan?
|
Toch nog eens met haar praten....
|
Oog om oog, tand om tand. Mijn advies zou zijn in haar bijzijn te snappen met elke sloerie die je kunt vinden. Of een streak starten met haar zus, of moeder, en de snaps steeds een tikkeltje gewaagder maken.
|
Citaat:
|
Gewoon serieus zeggen dat je het niet leuk vindt. Misschien als je kijkt naar de goede band tussen haar en die jongens. Als dat niet zo erg is zal dat je ook wel op je gemak stellen denk ik.
|
Wat bedoelt ze met "streaks"? En wat voor foto's worden er gedeeld?
Wees eerlijk en duidelijk. Als zij met al die andere jongens snapt om deze contacten te onderhouden, in het geval het uit gaat tussen jullie, dan is dat inderdaad niet zo'n fijn idee. Als het puur vriendschappelijk is, en ze ook compleet onschuldige foto's verstuurt, dan is er weinig aan de hand. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen. Je zou elkaar dus de ruimte kunnen geven om er vrienden op na te houden van hetzelfde geslacht - zolang de interesse echt puur vriendschappelijk is en blijft. |
Citaat:
|
Wat is der snap? Kunne we dat checken
|
Hahah bikinigek.
Ontopic: Het licht er ook erg aan wat voor fotos zij stuurt en als zij gewoon jongensvrienden heeft is daar toch niks mee aan de hand? |
Het is niet bepaald handig dat jouw geluk/blijheid afhangt van een ander. Probeer eerst eens zelf te kijken waarom je het zo vervelend vindt en wat je er zelf aan kunt doen. Veel succes!
|
@Eline: snapstreak is zeg maar dat je elke dag een snap moet sturen om de 'streak' te houden. Soort van snapchat goals, dat wil je liever niet verbreken.
Anyway ik vind het advies van Jon ook zo gek nog niet. Inderdaad een spiegel voorhouden. Maar ik zou daar ook voorzichtig mee zijn, want als het gwn onschuldige foto's zijn en er zitten geen bijbedoelingen achter en jullie relatie is verder goed dan miss niet te druk over maken? Maar ik vind wel dat zij begrip mag hebben voor jouw gevoel hierin... |
Wraak is niet de stabielste basis voor een relatie..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |