![]() |
Vraagje/onderzoekjeee
Hoi mensen,
Wat is jullie lievelings auto? Die van mij Tesla (beter voor de natuur). Er komt ook een nieuw automerk uit; Lightyear. Hij heeft als logo een oneindig teken, mooi!!! Ook elektrisch en op zonnepanelen😁. Laat maar ff weten wat die van jullie is (ik wil namelijk ook weten hoeveel mensen er een beetje op de luchtvervuiling letten, en wie niet...). Soort van onderzoekjeee Groetekes van Xanoniempjeee😂 |
Bugatti Veyron. Waar je tank leeg is voor je banden versleten zijn.
|
Tesla is niet beter voor de natuur. Voor de productie van de auto en de accu's en de opwekking van de energie waarmee de accu's opgeladen moeten worden is momenteel nog meer energie nodig en stoot je meer CO2 uit dan bij een auto op benzine of diesel inclusief brandstof en uitlaatgassen.
|
Citaat:
https://decorrespondent.nl/6962/elek...36150-f9e9c5dd En mijn favo's zijn BMW E31 850 of een '76 Camaro :o |
Mijn favoriete auto is Rolls Royce. Super mooi. Maar helaas heb ik geen auto, dat kan ik niet betalen. Je kan wel een dagje een auto huren, en de vrijheid ervaren. Ik vind de website van TUI Cars erg goed. Je kan hun auto-aanbod op de website bekijken: ikmaakgraagreclamewaardatnietmag.nl
|
e46 M3
|
Citaat:
|
De eend
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51. |