![]() |
zin in seks
Hallo hallo,
ik ben een meisje van twaalf en ik heb heel erg zin in seks ik doe het soms met mijn deken want dat voelt ook fijn maar ik zou het ook gewoon willen. Wat moet ik doen:confused: |
Het is helemaal niet zo gek dat je op jouw leeftijd nieuwsgierig begint te worden naar seks. Veel jongeren beginnen op die leeftijd ook met masturberen (voor meiden: vingeren).
Als je echt seks wil hebben zal je op zoek moeten naar iemand die ook seks met jou wil hebben. Zorg dat dat iemand is die je goed vertrouwd en zorg dat je het veilig doet. Als het de eerste keer toch heel spannend blijkt te zijn is het ook prima om het alleen bij handwerk te houden, bijvoorbeeld. Misschien heb je diegene nog nooit naakt gezien, en dan kan direct seks hebben best een grote stap zijn. |
en dat vingeren is dat fijn?
|
Voor een heleboel meisjes wel. Net zoals veel jongens die trekken lekker vinden.
|
Het valt mij op dat zeer veel topics in dit subforum in herhaling vallen.
|
Citaat:
|
ik ben een jongen van 12 en ik wil ook seks. we zitten dus met hetzelfde probleem
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat dacht jij dat ik niet begrepen had?/ Wat had ik niet begrepen? |
Het is niet raar om zin te hebben. Maar ik denk dat je in ieder geval goed na moet denken over wat haalbaar/goed voor je is. Ikzelf ben een jongen van 15, nogsteeds maagd. Ik had er op mn 12e ook al zin in, maar op mijn 14e was dat alweer minder geworden, geen idee waarom, maar ik weet wel dat ik er spijt van had gehad als ik het toen al had gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ten tweede: ga lekker zelf met je duplo spelen ofzo |
Ho ho, even normaal doen beiden.
|
Citaat:
Sorry, maar hij begon :P |
Citaat: