Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Wat vinden jullie gay of bi of hetero? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1937291)

Kerstmann 17-10-2017 19:59

Wat vinden jullie gay of bi of hetero?

Zeg hieronder wat jullie denken wat ik ben aub :) (ik ben een jongen in de pubertijd)

1. Heb je seks gehad met een jongen?
Ja maar ik durfde niet te stoppen maar vond het niet fijn en ga het nooit meer doen. Ik heb er vaak over gefantaseerd maar niet voor herhaling vatbaar!

2. Verliefd op een jongen geweest?
Nee nog nooit en als ik denk aan later zie ik het ook niet voor me.

3. Verliefd op een meisje geweest?
Ja nog steeds verliefd.

4. Andere seksuele dingen met een jongen?
Ja pijpen en aftrekken... pure opwinding want als ik niet opgewonden ben... moet ik er niet aan denken.

5. Onzeker over je geaardheid?
Ja heel erg.

Mensen pls help me... dit is wat ik allemaal heb gedaan.. wat vinden jullie? Gay, bi of hetero? Aub niet zeggen: wat maakt het uit. Tis voor mezelf.

Bedankt!

Mark-Vans 17-10-2017 21:38

Niet onbelangrijk in het beantwoorden van je vraag: hoe oud ben je?

Kerstmann 18-10-2017 10:03

Citaat:

Mark-Vans schreef: (Bericht 34405499)
Niet onbelangrijk in het beantwoorden van je vraag: hoe oud ben je?

15

Ben Strik 21-10-2017 00:05

Als je per se een labeltje wil: hetero. Er zijn zat mannen die het wel eens met elkaar gedaan hebben maar toch hartstikke hetero zijn.

Mark52 21-10-2017 00:18

Het gaat er niet om wat je hebt gedaan, maar hoe jij je erbij voelt. Als jij zegt dat je geen gevoelens hebt voor jongens, maar gewoon wat geprobeerd hebt, dan zou je best hetero kunnen zijn.

Niet dat het veel uitmaakt. Doe gewoon lekker wat je leuk vindt. Of het nou met meisjes of met jongens is.

Strijder_00 21-10-2017 13:11

Ja ik herken je heel erg Kerstmann, maar je bent naar mijn mening gwn hetero. Ik heb dit probleem net achter de rug en trek me op alles af, maar heb wel gwn een vriendin.

Yannickje 22-10-2017 07:48

Ik denk dat je hetero bent en zo wat hebt geëxperimenteerd met jongens.

Dark Phoenix 22-10-2017 10:14

Je wilt graag horen dat je hetero bent, je bent waarschijnlijk meer bi maar honestly, who cares? Het maakt je niet anders, het heeft verder geen betekenis en geen van allen is iets negatiefs. Maak je niet zo druk om zoiets onzinnigs.

Dekaloog 22-10-2017 17:38

Bi/hetero/homo zijn geen hokjes met hekken eromheen, he. Het is meer een spectrum.

Soms ben je praktisch gezien hetero maar wil je toch af en toe een dikke pik in je bek. Mag gewoon, hoor, moet je helemaal zelf weten.

Ik zou het heteroflexibel noemen.

vliegtuigvraag 22-10-2017 18:45

Ik herken dit ook,
Ik zou gewoon zeggen dat je hetero bent. Iedereen kan wel eens experimenteren met hetzelfde geslacht. Meisjes doen dat ook dus waarom jongens niet?

PussyDestroyerr 23-10-2017 13:58

Citaat:

Dekaloog schreef: (Bericht 34406243)
Ik zou het heteroflexibel noemen.

Past goed bij al dat gedoe over genderneutraliteit ;-)

fizzle-fluffy 24-10-2017 07:41

Citaat:

PussyDestroyerr schreef: (Bericht 34406387)
Past goed bij al dat gedoe over genderneutraliteit ;-)

Je doet er lacherig over, maar daar past het inderdaad bij. Als we met zijn allen niet zo moeilijk zouden doen over mensen hun geslachtsdeel en gender, zouden tieners ook niet zo hoeven te twijfelen over welk seksualiteitslabetje ze hebben. Dan konden ze zich gewoon zorgen maken over of hun crush ook op hun valt en of ze wel de coolst mogelijke skinny jeans hebben.

PussyDestroyerr 24-10-2017 10:50

Ik zeg ook niet dat genderneutraliteit verkeerd is. In tegendeel, ik vind het erg vervelend dat mensen zich niet zeker voelen in hun lichaam. Het was alleen opvallend omdat het zo'n maatschappelijk onderwerp is op dit moment.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13.