![]() |
WiFi
Hoi allemaal
Binnenkort gaan we verhuizen en mijn ouders gaan op de Wi-Fi een timer zetten dat de Wi-Fi elke dag na 20:00 uitgaat. Ik zou zelf graag op zolder 's avonds nog Wi-Fi willen. Ik heb helemaal geen verstand van deze dingen dus mijn vraag was hoe ik dat dan moet doen. Wat ik er voor moet hebben en hoeveel dat ongeveer zal gaan kosten. |
ik denk eigen router? Heb er niet zoveel verstand tbh
Of (voor mobiel/hotspot) oneindig 4g ofzo |
De makkelijkste manier is het met je ouders bespreken en dit aangeven. Als ze dat niet goed vinden zullen ze andere oplossingen ook niet accepteren. Je kunt eventueel het modem een factory default geven want dan gaan die instellingen waarschijnlijk wel verloren, maar aangezien je ouders er blijkbaar meer vanaf weten dan jij zorgt dat alleen maar voor meer problemen.
|
Citaat:
|
Misschien kun je met ze afspreken dat de wifi uit gaat tegen de tijd dat jij naar bed gaat?
|
Citaat:
|
Is er geen manier om het ongemerkt zelf te doen? Onderhandelen is geen optie, te vaak geprobeerd
|
Niet met de kennis, middelen en toezicht die jij hebt vrees ik. Tenzij je het wachtwoord van je modem / router beheerscherm weet, weet hoe je er op komt en weet hoe je instellingen moet aanpassen en je ouders er verder nooit kijken. ;)
|
Citaat:
|
Je hebt verstandige ouders.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Dat ik respect heb voor iemand die de moeite neemt om een vraag te proberen te beantwoorden. Er is niet echt een oplossing voor je probleem namelijk. Technisch zijn die er wel maar je hebt denk ik niet genoeg kennis om het succesvol ten uitvoer te kunnen brengen.
En nee, ik denk niet dat je verstandige ouders hebt. Ik denk dat je beter energie kan steken in communicatie met je kinderen en afspraken maken. Altijd wifi maar mobiel niet mee naar bed bijvoorbeeld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |