Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   jongen gespot (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1937366)

volleylover 21-10-2017 21:22

jongen gespot

hey allemaal,
ik zit met iets de laatste tijd..
Ik ben sinds kort geïntreseerd in een jongen...
Maar ik denk niet dat hij mij ziet staan...
Hij zit niet bij mij in de klas maar tijdens de studie zat hij schuintegenover mij en ik kon mijn ogen niet van hem afhouden, hij is zo mooi en zo grappig en lief enzovoort.
Maar ik heb nog nooit een echt gesprek met hem gehad...
En ja het is vreemd als ik nu opeens met hem ga beginnen te praten, ik ken hem niet eens...We hebben wel al oogcontact gehad...hij had een vriendin maar daar heeft die het vandaag mee uitgemaakt...
Hoe pak ik dit het beste aan?
ik kan toch moeilijk zomaar op hem afstappen?
xxx

bierkoning 21-10-2017 22:40

Toch jezelf laten zien en proberen een afspraak te maken

Mel99 22-10-2017 23:38

Heee,
Jaa snap wel dat het lastig is. Het begin is er wel, jullie hebben oogcontact en hij weet van je bestaan. Maar hoezo zaten jullie bij elkaar maar niet in dezelfde klas? Was het dan een les met de parallelklas ofzo? Miss kan je proberen om onopvallend vaker bij hem te gaan zitten. Met een beetje geluk heeft hij lef en begint zelf een gesprekje. Of de volgende keer bij het oogcontact lief lachen en dan zo verlegen wegkijken en dan even later weer kijken of hij toevallig ook naar je kijkt. Of.... wat je ook kan doen, als je bij hem zit, vragen of je een pen of stukje papier mag lenen ofzo (want je bent zogenaamd iets vergeten), miss komt t gesprekje dan. Of als de leerkracht heel irritant of iets is, daarover beginnen ofzo idk..

Succes girl en laat maar weten xxx

volleylover 23-10-2017 15:53

Citaat:

Mel99 schreef: (Bericht 34406321)
Heee,
Jaa snap wel dat het lastig is. Het begin is er wel, jullie hebben oogcontact en hij weet van je bestaan. Maar hoezo zaten jullie bij elkaar maar niet in dezelfde klas? Was het dan een les met de parallelklas ofzo? Miss kan je proberen om onopvallend vaker bij hem te gaan zitten. Met een beetje geluk heeft hij lef en begint zelf een gesprekje. Of de volgende keer bij het oogcontact lief lachen en dan zo verlegen wegkijken en dan even later weer kijken of hij toevallig ook naar je kijkt. Of.... wat je ook kan doen, als je bij hem zit, vragen of je een pen of stukje papier mag lenen ofzo (want je bent zogenaamd iets vergeten), miss komt t gesprekje dan. Of als de leerkracht heel irritant of iets is, daarover beginnen ofzo idk..

Succes girl en laat maar weten xxx

okee, bedankt voor de tips xx en bij ons op school is het zo dat als een leerkracht er niet is dan moet je in een grote zaal gaan zitten (wel onder toezicht) en dan mag je studeren ofzo..en zijn leerkracht was er niet en de mijne ook niet...

Mel99 23-10-2017 20:15

Oja zo! Hmmm ja dan zien jullie elkaar dus ook niet zo vaak denk ik? Zie je hem wel eens in de kantine ofzo of als je iets eten of drinken haalt op school ofzo? Als je weet hoe hij heet kun je mss fb stalken ofzo, maar dat is wel lef om dan een berichtje te sturen, weet niet of ik dat zou durven. Of... als jullie gezamenlijke vrienden hebben, als je met een van hun een praatje hebt een beetje kijken of je zo iets kunt achterhalen over hem en wat hij van je vindt. En no problemo xx

volleylover 23-10-2017 20:52

Citaat:

Mel99 schreef: (Bericht 34406498)
Oja zo! Hmmm ja dan zien jullie elkaar dus ook niet zo vaak denk ik? Zie je hem wel eens in de kantine ofzo of als je iets eten of drinken haalt op school ofzo? Als je weet hoe hij heet kun je mss fb stalken ofzo, maar dat is wel lef om dan een berichtje te sturen, weet niet of ik dat zou durven. Of... als jullie gezamenlijke vrienden hebben, als je met een van hun een praatje hebt een beetje kijken of je zo iets kunt achterhalen over hem en wat hij van je vindt. En no problemo xx

Neen, we zien elkaar niet vaak. en in de kantine hebben we vaste plaatsen :/.
En ik heb zijn Instagram en Snapchat en daar volgt hij mij ook op.
ik zal morgen extra goed opletten ;)

Mel99 23-10-2017 21:34

Ooh suuuperchill dat je z'n insta en snap hebt! Snappen jullie elkaar al? If not, miss kun je van die random snaps die je naar je halve contactenlijst stuurt ook naar hem sturen? Als hij dan jou ook ineens dingen gaat snappen, is hij sws geïnteresseerd denk ik :) En succes morgen haha

volleylover 24-10-2017 20:55

Citaat:

Mel99 schreef: (Bericht 34406519)
Ooh suuuperchill dat je z'n insta en snap hebt! Snappen jullie elkaar al? If not, miss kun je van die random snaps die je naar je halve contactenlijst stuurt ook naar hem sturen? Als hij dan jou ook ineens dingen gaat snappen, is hij sws geïnteresseerd denk ik :) En succes morgen haha

Hihi ja, kan ik proberen ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21.