![]() |
hoezo negeert ze me?
.
|
Probeer het later nog eens, misschien was ze druk en betekent het niet reageren wel helemaal niks.
|
.
|
Met “sup” kom je waarschijnlijk niet heel ver. Hey of hi is prima. Dat je onzeker bent is heel normaal, dat heeft iedereen. Probeer dit wel zo min mogelijk te laten merken. Je kan het af en toe een beetje laten doorschemeren, maar probeer in eerste instantie toch vooral het gesprek leuk en interessant te houden, want dat zou ook een goede reden kunnen zijn dat ze zo kortaf is (dat het gesprek dus saai is)
|
Ik zou inderdaad een uitgebreidere en persoonlijkere vraag stellen dan "sup". Probeer het gesprek op gang te krijgen, toon interesse.
|
.
|
Citaat:
|
Hee, ik zou het berichtje wel kort houden verder, mag best uitgebreider dan hey of sup. School of dingen die ze heeft gedaan in het weekend of vrije tijd kan denk ik prima! En idd gwn weer een keer proberen, als ze dan weer niet reageert weet je waar je aan toe bent. Als ik trouwens echt in een jongen ben geďnteresseerd maakt het me weinig uit wat hij zegt en vind ik het al heel leuk dat hij initiatief neemt. En dan is t ook fijn om een gespreksonderwerp te hebben
|
.
|
Jaa laat maar effe weten idd, ben wel benieuwd. en idd hopelijk reageert ze en zo niet heb je het geprobeerd en kun je ook weer verder, niks te verliezen!
|
.
|
Jammer dat het niks is geworden! Maar bekijk het zo van een blauwtje lopen leer je ook weer iets voor de volgende keer!
|
.
|
Jaaa gwn negeren, dan is de lol er heel snel af. Super dat je het hebt geprobeerd!
|
.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |