![]() |
Geur na fappen
Hoi,
Ik ben benieuwd of andere mensen het kunnen ruiken als je net bent klaargekomen als jongen. Hebben jullie weleens gehad dat andere mensen dat aan je roken of hebben jullie weleens aan iemand geroken dat hij net was klaargekomen? Ik ben namelijk benieuwd of mijn ouders soms aan mij ruiken dat ik net gefapt heb. Alvast bedankt |
Als je er voor zorgt dat er geen sperma op je handen of ergens anders zit is er niemand die het kan ruiken
|
Soms kan sperma sterk ruiken wanneer je bepaalde dingen hebt gegeten of gedronken. Bijvoorbeeld bier. Of wanneer je weinig drinkt, uit m'n eigen ervaring... dan wordt de sperma wat meer gelig, dikker en sterker van geur. Maar inderdaad, zolang het nergens op je zit zal niemand het echt ruiken denk ik.
|
Jah dat ruik je echt wel
|
Citaat:
|
Ik vind dat mijn sperma soms een beetje naar chloor ruikt. Maar ik denk niet dat iemand anders dat ooit al heeft gemerkt.
|
Volgens mij is verschilt dat per persoon
|
Dat geur kan je wel ruiken
|
Citaat:
|
Citaat:
Soms heel duidelijk, soms wat subtieler.. Hihi denk ik dan. Ik weet wat jij denkt dat ik niet weet...... |
Citaat:
|
Mijn sperma is vrij geurloos vind ik zelf... tenzij ik het niet opruim. :lisa:
|
Dit kan afwisselen! soms heb ik dat men sperma een sterke geur heeft, maar soms riek ik ook niets
|
het heeft bij mij altijd minstens 6 uur tijd om wegtetrekken de geur
|
Mij ook wel maar open zetten werkt ook wel goed samen met ventilator
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24. |