![]() |
Oh mijn
Eigenlijk komt er een soort van kleverig spul hieronder uit en heb geen idee wat ek er mee aan moet zeg maar :(
|
Sperma of voorvocht? Probeer iets duidelijker te zijn in je bericht...
Hoe oud ben je trouwens? |
15 alleen ik weet hier niks van dus daarom vraag ik het misschien
|
En misschien van dit bericht een beetje afwijkend maar kan iemand me misschien uitleggen hoe dit forum in elkaar zit neux heeft het maar voor me aangemaakt en niks klopte en van alles ging mis en toen ging hij doen alsof hij mij was en heel rare berichten versturen gelukkig gaat nu alles goed en heeft hij netjes zijn excuses aangeboden hiervoor, neux als je dit leest dan heel erg bedankt en het geeft niks
|
Precies specifieker mag wel en dan kom ik online, ben jij offline! Waarom nou?!
Ohja mijn welgemeende excuses ook en bedankt |
Kan vaginale uitscheiding zijn misschien weet ik veel weet niet veel van dit onderwerp
|
Citaat:
Dan is het vaginale afscheiding. Niets aan de hand, het is heel natuurlijk dat je lichaam dit spul produceert. Ik gok dat je daar wel eens wat over geleerd hebt tijdens seksuele voorlichting op school. Op deze site kan je meer info vinden over afscheiding en de werking van je eigen lichaam: https://www.sense.info/zoeken/Afscheiding Als het spul vreemd ruikt, of als je last heb van jeuk rondom je vagina zou het een schimmel-infectie kunnen zijn. Nogmaals, stel je vraag zo duidelijk mogelijk. |
Citaat:
|
Wacht was er niet is met kleverig, romig, waterig, eiwit en troebel? :?
|
Volgens mij wel maar kun je alsjeblieft niet hierover meepraten :nono: omdat dit ongemakkelijk is :bloos: niet fijn reageer voortaan alsjeblieft alleen op forums waar ik een zonnebril bij zet, oke? -O-
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
wtf gebeurd hier nu?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |