![]() |
Even omgekeerd
Er is natuurlijk al genoeg bekend wat jongens in een meid zoeken, maar wat zoeken meisjes nou eigenlijk in een jongen? Qua innerlijk EN uiterlijk?
|
Zijn daar niet al genoeg andere topics over?
|
Citaat:
|
Nouja volgensmij is innerlijk best logisch, maar voor mij:
Sowieso veel humor en lief. Verder vind ik eerlijk en te vertrouwen ook heel belangrijk en iemand waarmee ik ook echt dingen kan bespreken. (Gelukkig heeft mijn vriend dit allemaal ;)) Qua uiterlijk is het per meisje heel verschillen, maar natuurlijk moet hij er wel verzorgd uitzien. Verder val ik op blond haar en blauwe ogen (blauwe ogen sowieso gosh daar smelt ik bij). Ook al heb ik meer vriendjes gehad met donker haar haha. |
Heee, nou ik vind humor heel belangrijk. Dus dat we samen kunnen lachen en zelfde gevoel voor humor hebben. En idd vertrouwen is suuuperbelangrijk, dus een jongen die eerlijk is. Verder zelfvertrouwen en initiatief. Dus dat hij ook leuke ideeën heeft om samen te doen of ineens spontane acties of verrassingen. En samen goed kunnen praten, elkaar begrijpen en kwetsbaar op durven stellen naar elkaar. Qua uiterlijk, ogen, glimlach, uitstraling, en goed verzorgd :)
|
Citaat:
Qua innerlijk van ik op mensen die zichzelf zijn en karakter hebben, lief zijn, een mening hebben, maar ook wel een beetje stoer. Ook vind ik het belangrijk dat iemand iets doet met zijn leven en iets te vertellen heeft en dat diegene niet horkerig ofzo doet naar andere mensen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |