![]() |
Af treken 20 keer per dag
ben een jonge 15 heb denk een Fap verslaving ben vandaag thuis gekomen van school en ben direct naar mijn kamer ge gaan om mijn erste keer te rukken maar dat is op zich niet zo erg maar wel om dat ik tijdens school 10 keer op een avond klaar kom maar tijden vakantie of weekends tot 20 keer kunnenjullie mijn helpen danku ;););)
|
Ik denk dat je Nederlands docent je het nog meest kan helpen
|
wij praaten momenteel niet over sex toch bedankt al
|
Gebruik eerst eens een normaal lettertype, dan kijken we weer verder. Ik krijg hier oogpijn van.
|
Ik heb eelt op mijn duimen van het naar beneden scrollen.
|
ben een jonge 15 heb denk een Fap verslaving ben vandaag thuis gekomen van school en ben direct naar mijn kamer ge gaan om mijn erste keer te rukken maar dat is op zich niet zo erg maar wel om dat ik tijdens school 10 keer op een avond klaar kom maar tijden vakantie of weekends tot 20 keer kunnenjullie mijn helpen danku ;););)
|
Dat klinkt niet gezond inderdaad. Doe je dat alleen thuis of ook op school en andere plekken?
|
Zul je toch hoop eelt hebben ondertussen
|
Citaat:
Geloofwaardigheid? Pas na school de eerste keer gerukt? Heeft hij het al wel lang uitgehouden! Even later heeft hij het er over dat hij tijdens school 10x op een avond klaar kwam....... Avondschool? En dan nog 20x tijdens de vakantie en weekeinden. Nouja wat betreft die vakantie, dat klinkt niet echt heel veel, 20x..... in een vakantie van 20dagen is dat maar eenmaal per dag. En weekeinden ook 20x dat is 10x per dag, het normale patroon, dus zoals bij die avondschool, maar dan wat meer verspreid over de hele dag dus........ Ja en of het allemaal waar is....????? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch meer afleiding zoeken in dingen die je leuk vindt om te doen denk ik, zoals een sportvereniging.
|
Ik moest even naar een ander topic maar het is gelukt:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoezo fap jij 10-20 keer op één dag??
Ik geraak niet verder dan 7 hoor! |
Citaat:
|
voldoende tijd tussen laten ;) en wat geil zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee dat is ook onzin. Ik heb nog wel eens dat de 2e keer meer is dan de 1e, maar uiteindelijk wordt het duidelijk minder. overduidelijk een troll
|
Vijf of zesmaal ben ik op een dag wel klaargekomen met sperma. Maar de laatste keren was er echt niet veel.
En twintigmaal op een dag zie ik echt niet zitten om te doen. |
Citaat:
|
Ik geloof er ook niks van, ik kom meestal ook niet verder dan 3 of 4 keer klaarkomen. 20 keer op een dag lijkt me wel heel veel
|
Meer dan 3x op een dag doe ik niet en dat heb ik zelfs maar 2x gedaan. Wordt steeds minder lekker en zonde van m'n tijd het moet wel een beetje bijzonder blijven.
|
Heel bijzonder dat zo'n immens vaag topic zo ontzettend veel aandacht krijgt.
|
Citaat:
|
Shieet :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je lult.
|
Citaat:
|
mij lukt het max 2x per dag meestal 1x puur omdat ik t alleen doe wanneer ik in de mood ben
|
Die jongen geeft aan dat hij een seksverslaving heeft en het gaat hierbij niet om het aantal keren mastruberen. Seksverslaving is net als een alcohol- en drugsverslaving een serieus probleem, waar je alleen maar af kunt komen met professionele hulp/therapie. Ga hierover met je huisarts in gesprek. Je huisarts kan je doorverwijzen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast kunnen verslavingen bestaan in verschillende vormen, maar wanneer je niet zonder komt en het je normale leven sterk gaat beïnvloeden zou je wel kunnen spreken over een verslaving. |
Citaat:
|
Ik trek mezelf 1/2 keer perdag af is dit normaal?
|
Een halve keer perdag? Jeetje.
|
ik bedoel 1 of 2 keer per dag
|
1 of 2 keer per dag is volkomen normaal.
|
20 keer fappen ?
IS IT POSSIBLE TO LEARN THIS POWER ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |