![]() |
[Photoshop] Resizen
Oke, het antwoord zal binnen 5 minuten er wel liggen en t zal ongetwijfeld heel makkelijk zijn.
Maar hoe resize je foto's in adobe Photoshop 6.0? Ik heb gister de trial van 6.0 gedownload maar weet nu niet hoe dit moet en ik heb het nu eigenlijk alleen daarvoor nodig. |
image -> image size
|
ja dat was dus ook mijn 1e gedachte
alleen kan ik em dan niet saven.......w8 ik heb dus de verkeerde vraag gesteld. Hoe kan ik een foto resizen zodat ik em nog kan saven? |
Niet.
Met de trail kun je toch niet saven? :confused: |
k heb alleen de optie "save for web" bij "file"
|
oke dan zal het aan het feit liggen dat ik een trial heb ja....moet ik toch maar ff aan de hele versie komen.......
|
uhmz ligt volgens mij niet aan de trial heb ook trial gedownload en gecrackt maar kan ook gewoon saven hoor
[edit] mijn fout had hele versie gedownlaod |
resize-em, maak een printscreen, open paint, plak em daar en saven maar... enige oplossing die ik je kan bieden. of plak de screenshot in een ander tekenpakket of koop photoshop (zoals ik bij ali illegali :))
|
Met save for web kun je hem sowieso al resizen, toch? *zou niet weten hoe het in de trial versie zit, maar in de hele versie werkt het* En dan kun je hem ook saven... maar goed, ik heb dus geen verstand van de trial :D
|
Ctrl+a (alles seleceren) en dan Edit dacht ik, dan Free Transform. Of Edit, dan Transform en dan Scale. Bij beide daarna Enter om te appy'en.
K weet t ook niet zeker, k heb photoshop niet meer :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |