Anoniemievdw |
12-11-2017 23:01 |
Ik raak iedereen kwijt en ik zie het gebeuren
Hallo,
Ik zit nu in leerjaar 4. Toen ik in groep 7 zat kwam er een meisje bij mij in de klas. Ze trok steeds meer op met mijn beste vriendin en stookte tussen ons. Na ongeveer een half jaar was het mijn beste vriendin niet meer. Dat deed me veel pijn en nu nog steeds. Ik was al met haar bevriend sinds de peuterschool. Later zette ze mij tegeb de hele klas op. Ze zorgde er gewoon voor dat iedereen mij haatte en haar leuk vond. Dan ben je jong dus heb je dat niet precies in de gaten, maar nu ben ik ouder en zie ik het gewoon gebeuren.
Nu zit ik dus in leerjaar 4 en heb ik datzelfde meisje weer in de klas, weer stookt ze tuusen mij en mn beste vriendin en pakt ze haar gewoon van me af. Niet dat mn beste vriendin een bezit is maar je snapt wat ik bedoel. Zij heeft niks door en gaat er gewoon in mee. Als ik weg ga met mn vriendin moet zij perse mee. Als er een foto wordt gemaakt moet ze er persee op. Alles wat ik fout doe verteld ze aan iedereen. Ik zie het gewoon gebeuren, mij zwart maken voor iedereen. Net als 5 jaar geleden. Ik ben zo bang dat weer iedereen mij uit gaat kotsen, ik wil dat niet meer. Ze wil de macht over iedereen hebben en de leukste zijn. En ik ben echt zooo bang dat het weer gebeurd maar ik weet niet wat ik ertegen moet doen, want ze doet het zo slim dat niemand het door heeft. Zo sluw... Weet iemand wat ik kan doen?
|