![]() |
Leuk meisje
Ik heb via een vriend een super leuk meisje gezien op fotos, alleen helaas kent ze mij niet en ook heb ik geen instagram. Ik wil haar echt contacten maar hoe kan je dit doen naar ee vreemde, op snapchat voegt ze ook niet zomaa iedereen toe.
|
Een account aanmaken en proberen. Nummer zien te regelen. Kijken waar ze uitgaat en daar heen gaan. Of gewoon lekker laten gaan.
|
Kan die vriend jullie niet een beetje koppelen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg gewoon eerlijk hoe je op haar Insta terecht gekomen bent en geef aan dat je haar graag beter zou willen leren kennen. Veel anders kan je niet doen...
|
Ik kreeg ook gwn een keer random een dm op insta van een boy, die ik dus helemaal niet kende.... we hadden wel mutual friends. Daarna veel geappt en na een tijdje afgesproken. Het is niks geworden verder omdat ik hem in het echt niet leuk vond maar wat ik wil zeggen is, het kan wel. Maar niet elk meisje zal reageren, accepteer zelf meestal ook geen random volgverzoeken, heel soms wel hangt af van mn bui en of ik nieuwsgierig ben. Snapchat kan je ook proberen maar is zelfde verhaal wel, kan zijn dat je ook daar genegeerd wordt maar je weet het niet. Of toch koppelen?
|
Citaat:
|
Nee, naar mijn mening is het gewoon een goeie stap.
|
Citaat:
|
Jaa ben ik het wel mee eens, proberen kan altijd. En via fb kan ook!
|
Citaat:
|
Ehhh, ik wilde haar een bericht sturen, maar moet je eerst weer diegene als vriend hebben op Facebook.. en ze accepteerd niet zo maar mensen :/
|
Dan zal het toch insta of zo moeten worden :D
|
Ben ik weer, kheb haar als vriend op facebook gevraagt maar heeft nog niet geaccepteerd. Zoals ik verwacht had. Kan ik haar nog wel dmen via insta? Ik wil niet stalkerig overkomen toch haha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |