![]() |
schaamhaar weg gooien
hey, ik ben een jongen (15) en ik heb beneden echt een bos haar. het begint echt erg te worden. ik wil het af knippen maar ik weet niet waar ik het moet weg gooien zodat mijn ouders er niet achterkomen .ik hoop dat jullie tips hebben.
|
Gewoon in de vuilbak!
Of onder de douche scheren en dan spoelt dat wel weg! Wat ook kan is je schaamhaar op een blad papier doen en dat blad dan ‘toeplooien’ en weggooien |
Doorspoelen, duhhh.
|
als t heel veel is beter weggooien, als het weinig is kun je idd ook wel wegspoelen
|
In de douche weg laten spoelen is echt het SLECHTSTE idee aller tijden. Dan komen je ouders er wel achter als de afvoer verstopt zit en er 10 kilo haar uitgehaald wordt.
Neem het mee in een plastic zakje en gooi het buiten in de prullenbak maar ik denk oprecht dat je ouders het geen fuck kan interesseren dat je je ballen scheert, serieus, waarom zouden ze hier niet achter mogen komen :rolleyes: |
Ga gedraaid op de wc zitten en knip het bij dan spoel je het door in de wc klaar
|
Door de WC spoelen voor de captain obvious hier.
|
Of gewoon laten zitten, de jaren '70 zijn weer in!
Onder de spoiler een politiek plakkaat:
NSFW
|
Citaat:
Veel beter dan zo heel glad. En ook leuker! |
Spoel het niet weg jongens! Het is slecht voor het milieu en de riolering. Gooi het gewoon weg zoals het hoort.
|
Ik vind dat het er vanaf hangt hoe lang het is; als je het om de paar dagen zou scheren is het nog zo kort dat het niet voor verstoppingen zorgt. Hoezo is het slecht voor het milieu btw?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moeten we het bij het chemische afval laten? Weer wat geleerd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of moet ik nou echt uit gaan leggen wat een kapot filter betekent voor de waterkwaliteit en de arbeid die het kost die beter aan andere dingen besteed kan worden?
|
Citaat:
Dat het voor de riolering slecht is kan ik me prima voorstellen. Maar qua natuur: Ik dacht dat motten enzo gewoon haren opeten. |
En dat soort opmerkingen van een hippie. Echt.
|
Citaat:
|
Motten in de riolering, echt, HOE DAN?
|
er leven nou eenmaal insecten in de riolering waar onder motten
|
Nee, er leven geen motten in de riolering, motten zijn vlinders, die hebben schone droge lucht nodig!
|
Het is in ieder geval niet slim om haar door het doucheputje te spoelen, dus het punt blijft dat je het beter in de afvalbak kunt gooien OF plaats een filter op je doucheputje om het haar op te vangen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh want dat had ik niet eerst gedaan?
|
Citaat:
|
Ten eerste is dat gewoon incorrect er staat wat er gebeurt als je het doorspoelt (verstopping, dat alleen al zou genoeg moeten zijn) en ten tweede maken zachte heelmeesters stinkende wonden. Sommige dingen kan je geen mening over hebben. Niet zo zagen en miepen.
|
Nou ik denk dat er wel ergere dingen voor het milieu zijn dan een beetje haar. Een snelle google levert trouwens niets op
|
Je kon het het best in het begin doen met een scheermesje als het een heel klein beetje begint te groeien scheerde ik het altijd weg!!!
|
Nou deadlock je bent wel vol van jezelf in iedergeval :-). Misschien over compensatie van iets.. het is de toon die de muziek maakt.
|
Citaat:
|
Deadlock is echt een meme.
|
Nogmaals het is de toon he :-).
Maar denk dat dit je overlevings meganisme is, its oke. |
Citaat:
|
Citaat:
|
het leven is een meme
|
Citaat:
|
Een totale non-discussie.
Ik scheer mijn gezicht ook elke dag nat. Moet ik nu al mijn stoppels uit de wastafel gaan vissen?ALs ik mijn haren was, gaan er echt wel de nodige haren voor het douceputje naar het riool. Ik denk dat de chemicalien die door de verschillende bedrijven en ziekenhuizen veel meer problemen opleveren voor de rioolwaterzuivering. Tot licht radio-aktief afval water aan toe. |
Citaat:
Ik wist niet dat haren doorspoelen slecht was! Ik ga er rekening mee houden, groetjes betercore |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |