![]() |
Condoomprobleem
Hallo scholieren.com ik zit met een vraag.
Ik en mijn vriendin hebben dus seks gehad maar nu is het condoom afgegleden. ik ben niet klaargekomen maar heb wel moeten "vissen" naar het condoom. Hoe groot is nu het risico dat ze zwanger kan zijn? En moet ik morgen een Morning After Pil kopen? en zijn er ook bijwerkingen voor een morning after pil? Extra informatie 5november was ongesteldheid voor het laatst begonnen dus begin volgende maand weer hoop ik :'( |
Als de condoom is afgegaan kun je zwanger raken. Ook als geen van jullie klaar is gekomen. Daarom moet je als je niet zwanger wilt worden een morning after pill nemen. Ik weet niet wat de bijwerkingen daarvan zijn.
|
Ik zou een map halen, al is het al voor jullie eigen gerustheid.
|
Ik heb ergens gelezen dat deze alleen werkt voordat de ovulatie is. Maar ze had het paar dagen terug over buikpijn :s
|
Gewoon morgen ochtend een morning after pill halen.
|
Nah. Werkt gewoon (Y)
|
Laat anders je vriendin de huisarts bellen als jullie twijfelen wat je moet doen.
|
Wanneer hadden jullie seks? Je moet de MAP namelijk wel binnen 72 uur (liefst eerder) innemen.
En voor volgende keer; beter passende condooms gebruiken en/ of overwegen of je vriendin aan de pil wil of een ander voorbehoedsmiddel kan gebruiken. |
Ik koop straks een MAP en breng die om 12uur bij haar (we zitten niet zelfde school) Dan is het 48uur
Zaterdag rond 12uur hadden we seks |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |