![]() |
De Beste Ramsay OOIT is d'rop
<3 RTL5.
|
Die heb ik al een keer gezien, die vrouw is sws niet 100%
|
Amy’s bakery? :D
|
Citaat:
|
I speak cat.
|
Citaat:
|
Die vrouw is leiiiipppp
|
Ja, ze is zo onaantrekkelijk in echt daadwerkelijk alles. Zelfs in die eerste scenes waarin ze nog zo lief is tegen Ramsay is ze zo fucking evil, je ziet echt hellevuur branden in haar ogen. En hij... hij.... Eugh.... wtffff ook echt.
|
Die is zooooooooo yummmmmmm :D:D:D:D:D
|
Die Sammi is ook totaal gestoord.Ik snap niet dat ze er nog zo lang mee weg zijn gekomen.
Voor zulke agressie hadden ze de pliesie erbij kunnen halen. |
Oh, die aflevering is zo heerlijk :D als Gordon je opgeeft, dan weet je dat je een hopeloos geval bent.
|
Ik zou sowieso blijven voor the drama :D <3
|
Er is ook een vervolg, waarin ze schreeuwen dat Ramsey hun probeert kapot te maken en dat ze alleen maar ramptoeristen krijgen. En dan heel psychotisch roepen dat ze echt niet gek zijn.
|
Wauw hahaha ik ken dit hele gebeuren niet maar heb de hele tijd het gevoel te moeten ingrijpen :D :herp: :'(
|
Het doet me denken aan Andreas van Frauentausch.
|
Citaat:
zoef de haas naamzoek! |
Citaat:
|
Mijn lievelingsmoment is als hij casually de kalender goed hangt en zegt "ich habe probeweise Mal in der Küche geguckt wegen deinen Anspielungen auf Obst und so weiter, also entweder bist du blind auf beiden Augen oder einfach nur blöd."
Mijn droom is ooit zo'n natuurlijke acteur en poeet te zijn. |
Ja, ik vond dat ook een prachtige opmerking :D ik snap niet dat dat wijf nog terug is gekomen, ik had hem lekker laten stikken, die gek.
|
Ja geweldige aflevering idd van Ramsay. Aflevering dat hij teruggaat en aflevering waarbij zij bij Dr Philips zijn, zijn ook geweldig vermaak.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |