![]() |
Een vraagje over oordopjes
Dag allemaal!
Mijn bovenburen hebben de gewoonte te pas en te onpas gedurende de nacht binnen te komen en enthousiast met de deuren te slaan. Mijn bed trilt daar een beetje van, maar het geeft daarnaast een kabaal van jewelste. Nu heb ik van die fijne schuim achtige oordopjes van de Hema die ik al een tijd lang gebruik. Toen dacht ik, ik koop eens nieuwe en zie nu op de verpakking staan dat ze voor eenmalig gebruik zijn :eek: kan het kwaad ze meermaals te gebruiken? :herp: ik heb nu tevens herbruikbare aangeschaft maar ik hoor nog zodanig veel omgevingsgeluid dat ik me afvraag of ze het wel doen. Die andere vond ik het aller aller allerfijnste maar om iedere dag nieuwe dingen in te gaan doen vind ik én zonde van mijn geld én niet zo duurzaam. Kan het kwaad, het hergebruiken van niet herbruikbare oordopjes? Waarom zijn die dingen niet herbruikbaar eigenlijk, omdat ze niet goed schoon te krijgen zijn ofzo? En heeft iemand eventueel superhandige tips? Veel liefs en kusjes en knuffels en taartjes en warme sokken en ook vast van mijn bovenburen :lief::lief: Van Mieke :cool: |
Ik kan me echt niet voorstellen dat dit kwaad kan. Het lijkt me eerder dat het erop staat omdat ze snel kapot gaan en de HEMA niet wil dat mensen komen zeuren?
|
Citaat:
|
Mieke ik vind je leuk!
Verder kan ik me voorstellen dat het niet veel kwaad kan, behalve als je vaak last hebt van oorontstekingen of zo. |
Citaat:
Loop wel al een tijdje met een oor waar ik wat minder door hoor volgens mij maar ik moet eigenlijk gewoon eens naar de dokter :herp: want als het echt een ontsteking is doet het normaal gezien pijn lijkt me. Het zal niet door de oordopjes komen neem ik aan.. maar ja, ik ga toch inderdaad die andere indoen denk ik. Beter voor de nachtrust <3 |
Oren uit laten spuiten!
|
HOI MIEKE IK WIL BEST DOKTERTJE SPELEN OVER
|
Citaat:
|
Okay Bas, be American, move closer and be louder, they'll understand y'all then...
HOI MIEKE IK WIL BEST DOKTERTJE SPELEN OVER |
Ik gebruik die dingen ook eindeloos totdat ik ze er te vies uit vind zien, en ik heb nergens last van (y)
|
Citaat:
|
en als je goeie oordoppen wilt laat je jezelf een paar aanmeten. daar schijn je echt eindeloos lang plezier van te hebben. Als in daar hoor ik alleen maar goeie verhalen over.
|
Ik heb ooit op maat gemaakte zachte slaapoordoppen laten maken. Echt super die dingen. Als ik ze in doe hoor ik bijna niks meer. Ik heb nog nooit zo goed geslapen.
|
Hoor je de wekker dan wel?
|
Er staat vooral op 'voor eenmalig gebruik' omdat ze hope dat je ze dan vaker koopt, maar ik kan me niet voorstellen dat het veel kwaad kan :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uitkoken zou ik niet doen, dat zachte plastic vervormt dan. Je kan ze wel in een sopje doen.
|
Ah ja, dat is ook wel een idee!
|
Ik had die van mij per ongeluk nog in mijn broekzak zitten. Kwamen serieus heel mooi schoon uit de wasmachine vanmorgen!
|
Oh!! Waren dat 'wegwerp' oordopjes?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is wel een investering, want ik heb er toen dacht ik iets van 80 euro voor betaald. Dus dat moet je er wel voor over hebben.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |