![]() |
Enquête: Vragenlijst voor vrouwen over uitgaan.
Hallo allemaal!
Ik ben of zoek naar respondenten voor mijn onderzoek naar de veiligheidservaring van vrouwen bij het uitgaan. Als jij tijd hebt om de vragenlijst in te vullen zou dit mij enorm helpen. Het is anoniem en zal niet leiden tot verder contact. De doelgroep van deze studie is vrouwen tussen de 14 en 35. Als je niet onder deze doelgroep valt, bedank ik je voor de interesse, maar moet ik je helaas vragen the enquête niet in te vullen. Andere doelgroepen hebben andere ervaringen en verdienen hun eigen onderzoek, maar kunnen in dit geval alleen bijdragen door de link te delen met anderen. https://goo.gl/forms/2vpsJd5ArPPbjYs92 Als je de tijd hebt, wordt je deelname zeer op prijs gesteld. Mijn dank! |
Poe je moet nog wel wat taalfouten uit de enquête halen hoor. En ik vraag me af of je bedreiging/geweld niet uit los moet zien van seksuele intimidatie. Ik zou iemand die zomaar aan me zit namelijk anders benaderen dan iemand die boos en agressief doet.
|
Bedankt voor de feedback Pluis! Ik heb het nogmaals door lopen en inderdaad een paar spelfouten gevonden en verbeterd. Als iemand anders anders nog spelfouten tegen komt, geef ze dan graag door :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46. |