![]() |
Haren verven?
Hey iedereen, ik ben dus een meisje van 13 jaar en ik zou graag mijn haar verven(y)
Maar dat mag niet van mijn ouders, zou ik het gwn doen?:p Ik heb nu bruin haar (licht) en zou graag een helft van mijn haar blonds verven (ash blonde) Kheb ook een vraag, ik kom uit belgie, gaan de kappers niks vragen naar mijn ouders handtekening ofz, want dan gaat het niet. Anders doe ik het gewoon maar gaan ze dan iets vragen zoals: ‘’waar zijn je ouders’’ ofz? Heel erg bedankt... Emika |
Dit hoort op lifestyle. Ik verplaats je topic daarheen.
|
Kun je niet met je ouders ingesprek over waarom het niet mag en waarom jij het wel graag wilt?
Als je van bruin naar blond wilt moet je er overigens rekening mee houden dat je daarvoor je haar moet bleken en dat het daar niet gezonder van wordt. |
Waarom hebben je ouders hier bezwaar tegen? Het lijkt me zinvoller om hier over in gesprek te gaan dan om het stiekem te doen.
Daarnaast is je haar kleuren bij de kapper vrij prijzig, zeker omdat je het moet blijven doen. Je haar groeit immers en uitgroei is ook niet heel fraai. |
Ga met je ouders in gesprek. Misschien kun je voorstellen om eerst voor een uitwasbaar kleurtje te gaan. Dat vinden ouders meestal al wat minder erg.
|
lol
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |