![]() |
Afgevallen?
Hallo iedereen ik ben de laatste tijd heel erg onzeker enzo over mijn lichaamsgewicht enzo Maar mijn ouders zagen aan mij dat ik wel wat ben afgevallen bijv. Sommige shirts vallen wat groter en ook mijn skinny jeans zit losser dat ik hem steeds moet optrekken mijn vraag is nu hoe kan dat want ik eet gewoon normaal ik honger mezelf ook niet uit soms zou ik bijmezelf ook denken dat ik de laatste tijd veel eet maar toch ben ik op een onverklaarbare reden afgevallen maar hoe ?
Weet iemand hoe dit kan ? Xxx |
Ben je meer gaan bewegen? Is er iets anders veranderd?
|
ik zou het echt niet weten want ik weet wel dat ik de laatste tijd niet zo veel meer beweeg maar dat vind ik dat wel gek dat ik dan afval
|
Wat vreemd! Andere veranderingen? Stress, een nieuw baantje, een ander eetpatroon, lichamelijke groei?
Hoe oud ben je trouwens? Ik ging op mijn 14e of 15e ineens heel erg afvallen toen ik een baantje kreeg. Toen liep ik ineens de hele dag en dat was mijn lijf niet gewend! Heb je hiervoor en nu al op de weegschaal gestaan? Soms lijkt het of je gewicht bent verloren, maar bewijst de weegschaal het tegendeel... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20. |