![]() |
Verder studeren.
Hallo allemaal,
Mijn naam is Hartoz, Ik woon in Tilburg. Ik ben 23 jaar en heb een niveau 3 diploma autotechniek opzak. Ik wil verder gaan studeren op het HBO. Ik werk nu bijna 1 jaar als automonteur. Ik wil graag de opleiding: Opleidingskundige doen bij de HAN in Arnhem. Wie weet hoe dit mogelijk is? |
Op de site van HAN staat dat je voor die opleiding mbo niveau 4 moet hebben om in te kunnen stromen of havo. Je zou ook kunnen proberen binnen te komen door de 21+ toets. Hierbij wordt dmv een toets een inschatting gemaakt door het HAN of zij denken dat je het niveau aankan. Als je de 21+ toets wilt proberen dan moet je daarvoor contact opnemen met de HAN. Anders is de meest logische stap denk ik op eerst niveau 4 te gaan doen en dan door te stromen naar het HAN.
|
Dank je wel, Positive mind,
voor je snelle reactie. Excuses voor mijn late reactie. Dat klopt inderdaad. Voor de 21+ test moet ik voor Nederlands flink gaan bijspijkeren. Want dit is namelijk de eis voor deze opleiding. Weet er iemand bijspijker cursus Nederlands? Op HAVO niveau? |
Misschien zou je zelf ook eens contact kunnen opnemen met HAN, mogelijk kunnen zijn wat cursussen aanraden ter voorbereiding op de 21+ toets of kunnen zij aangeven wat een betere vooropleiding zou zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |