![]() |
Wat is een proxyserver?
Ik heb geen internetverbinding op mijn pc en dat ligt aan de proxy-instellingen. Wat zijn dat precies en hoe stel je ze in zodat ik wel verbinding krijg?
|
Een proxy server is een computer ergens in de wereld. Jij vraagt een pagina op, de proxy server haalt die pagina dan binnen, en stuurt 'm door naar jou.
Je kan je proxy server instellen in je browser, in IE zit het onder extra -> internet-opties -> verbindingen -> lan instellingen. Waarschijnlijk moet je daar je proxy uitschakelen om je probleem op te lossen. |
Let wel, als je een proxyserver aanzet tijdens het forummen is de kans (redelijk) groot dat je gebanned wordt of gewoon niet kan forummen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Een proxyserver biedt dus niet alleen maar voordelen ;) |
Citaat:
Je hebt GEEN internetverbinding en je kan nu wel een topic hier openen???!! Dus je hebt WEL internetverbinding!!!!!! :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
durf nee te zeggeN! :D
|
maybe zijn er ook nog mensen die wel vrienden hebben of kan je je dat niet voorstellen ZeepSopje
LOL :D |
Citaat:
als je nou even naar boven leest dan zie je dat Koen begon met een uitlokkerige reactie.. maargoed dan begin jij ineens over vrienden? een onderwerp wat helemaal niet van toepassing is? tss dat noem ik nou nog eens nutteloos.. en nee jij moet een toffe gozer zijn in je kamer, daar zal je vast ook veel vrienden hebben ondanks je handicap |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14. |