![]() |
Jongens met ring
Hoi allemaal,
ik ben bijna jarig en van plan zo'n moderne (Stalen) ring te kopen voor jongens die 'k dan om mijn middelvinger of ringvinger ga dragen. Ik heb gevraagd aan mensen wat ze hier van vonden en ze zeiden dat jongens met ringen 'gay' waren. Ik zie het juist als iets moderns gewoon. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden dat jongens ringen dragen op mijn leeftijd (bijna 17) en of jullie dat gay vinden. |
Ik vind het alleen gay als je tijdens het dragen ervan ineens romantische of seksuele contacten met hetzelfde geslacht onderhoudt!
|
Een stoere jongen in mijn omgeving (die inmiddels getrouwd is met een hele leuke meid, en dus hoogstwaarschijnlijk niet gay is ;) ) droeg ook regelmatig een ring en bij hem stond het wel stoer. Je hebt ook gasten die hun ring gebruiken voor het openen van hun biertje.
Verder: wat fizzle-fluffy zegt! |
Ik vind het ook wel stoer.
Overigens ben ik van mening dat je gewoon lekker moet dragen wat je zelf mooi vindt, wat een ander daar ook van vindt. |
Een normale ring vind ik wel oke, een zegelring echt heel aanstellerig.
|
Citaat:
|
Als je bang bent dat mensen gaan denken dat je gay bent: waarschijnlijk denken ze dat niet, ik kan een ring dragen zonder dat mensen zouden denken dat ik gay ben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13. |