![]() |
Een huis vol is weer op tv!
Nog niet gekeken maar ik zag het voorbij komen *O*
|
Fitematrulle naamzoek.
|
Citaat:
|
Zonder de Surinaamse familie toch? Een van de zoons deed mee aan The Voice.
|
yes yes yes!
|
Er zijn twee nieuwe familie's en van de voorgaande jaren alleen nog de Adema's. Die nieuwe familie Buddenbruck doet me denken aan die Quadackers, alleen al om het Limburgse accent. De Adema's vind ik sowieso leuk.
|
Ik vind die alleenstaande vader een schatje, relatief rustige kinderen ook en zo knap allemaal.
Die Limbo's vind ik ook leuk, vind ze helemaal niet op de Quadackers lijken want dat waren echt tokkies. Deze hebben meer geld en meer geduld met de kinderen. De Adema's....tja. Ik heb regelmatig een teiltje nodig als ik die vader hoor praten. |
Oooh ja pappa Adema en hun ‘meisjes’ dat was anderhalf seizoen echt heel leuk om naar te kijken. Nu heeft het idd een vrij/te hoog teiltjes gehalte.
|
Zo fijn om dit programma weer te kijken. Ik ben fan van de familie Lopez.
|
Ik ook :cool:
|
Overigens kon ik dat liedje van Felicia meteen weer meezingen. Ik was dat nummer helemaal vergeten.
"Dank u voor deze nieuwe morgen. Dank u voor deze nieuwe dag. Dank u dat ik met al mijn zorgen bij u komen mag." |
whhhahaha dat nummer zit al vanaf 1996 bijna dagelijks in mijn hoofd. Little phoebe naamzoek :D
|
Ik ga zo ff donderdag en vrijdag terug kijken!
|
Ja die nieuwe gezinnen zijn een leuke toevoeging :)
Ik heb de eerste aflevering half gemist, is de moeder van die Surinaamse kinderen overleden? |
Weggegaan, verder werd er niet veel over gezegd.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |