![]() |
Telefoon abbo
Hi, ik maak veel gebruik van mijn telefoon. Soms zit ik echt wel 6 uur op een dag op mijn telefoon (ik heb die app Moments die dit bijhoudt). Eigenlijk best slecht, maar daar gaat het nu even niet om haha. Ik wil dus eigenlijk een onbeperkt internet abonnement. :D
Ik heb al wat abonnementen zitten te vergelijken op een site, maar ik vraag me altijd af hoe betrouwbaar zulke websites zijn. Wat is jullie ervaring? hebben jullie aanraders qua abonnementen ? Ik hoor het graaaaaag! *O* |
just search algemene recensies
|
Als je vergelijkt via een site is het vooral belangrijk om te checken of de site onafhankelijk is. Een van de manier om hier naar te kijken is door te checken of alle providers tussen de vergelijkingssite staan. Ook is het goed om recenties te lezen en om te kijken of de provider die jou wel wat lijkt wel goed bereik heeft in het gebied waar je woont. In het gebied waar ik woon is het ontvangst van tele2 bijv. echt ruk. Maar dat verschilt per provider.
Verder is het handig om van te voren te bedenken wat je zoekt in een abonnement. Dan kun je selectiever zoeken. Zelf heb ik op dit moment een abonnement lopen bij HollandsNieuwe en dat sluit goed aan bij mijn wensen (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14. |