![]() |
Fijne kerst!
1 Bijlage(n)
Kusje :lief:
|
Jij ook een fijne kerst!
|
(alvast)
|
Kerstavond telt gewoon!
|
Citaat:
|
Merrie Krissemus!
Ik vond gister deze trui bij een vintage-winkel, dus ik kom morgen wel door. https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1nP8OM...Xq6xXFXXXJ.jpg Vanavond en 2e kerstdag wel werken tho. :( |
Fijne kerst!
|
Fijne kerst!
Citaat:
|
Ik vind kerst maar stom :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien dat ik het volgend jaar wel boycot. Geen kerstboom, kerststal, kerstdiner en kerkdienst maar echt iets totaal anders gaan doen. |
Ik ben juist voor het eerst sinds jaren weer eens echt kerst aan het doen en weet nu alweer hoe overrated het is. Volgend jaar maar weer op wintersport :o
|
:lief: voor jullie allemaal <3
|
Citaat:
|
Kerstgroetjes uit Colorado :herp:
|
Ik had echt de fijnste kerstavond ooit. Het was extreem veel werk maar het was door ons georganiseerd dus alleen maar mensen en eten en Deco waar wij van houden!
|
Fijne kerst poepies! Ik ben lekker alleen, ga zo aan mijn ontbijt/bruch/lunch beginnen en daarna de hele dag chillen met de katjes :o(y)
|
Fijne kerst liefjes!
https://www.picgifs.com/graphics/c/c...ter-091071.gif Ik heb zaterdag rond de kerstboom gedanst en gegeten met Mn schoonfamilie, gister waren Mn ouders hier en heb ik pizza gebakken en toen ze om 7 weggingen beetje kerstfilms gekeken. Vandaag heb ik ontbeten met mcdonalds, doen we ‘ik weet zeker dat je deze kerstfilm haat’ en verder helemaal niks :lief:. Morgen kerstlunchen met de schoonfamilie :) |
Fijne kerst poepies! Gisteren hebben we iedereen al hier gehad en we zijn vanochtend begonnen met kerstontbijt en nu zit Jos z'n gekregen Lego op te bouwen en ik lees mijn boek uit met thee er bij en mijn oude knuffel - die mijn ouders gisteren hebben meegenomen - op schoot.
|
Fijne kerst allemaal. Ik heb echt een haat-liefde relatie met kerst:herp: Ik blijf ook maar koekjes en shit bakken:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Net5 heeft A Christmas Carol <3
|
Citaat:
|
maar dat bn ik nog even aan het uitstellen met de All You Need is Love Kerstspecial en een fles wijn :lief:
|
Citaat:
|
Ik ben nog even aan het twijfelen waar ik heel gelukkig van word, maar wat hij haat. Ik neig naar Love actually :lief:
|
Citaat:
|
Ik ga nu de docu van George Michael kijken op 2Doc.
|
Star wars in de cinema :lief:
|
Citaat:
|
Fijne kerst! En die kat :lief:
|
Citaat:
|
Pyjamadag vandaag! (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |