![]() |
waarheid-durven-doen
Ik speel soms met jongen waarheid-durven-doen. zowel online (moeten ze foto sturen van de doe opdracht) als in real life.
Nu wou ik weten of jullie nog leuke opdrachten/vragen hebben! het is dus enkel voor jongens(!) alle soorten opdrachten mogen! hoe uitdagender hoe beter ;) enkele voorbeeldend die ik ongeveer bedoel: je lul uit je broek halen op een openbare plaats, Klaarkomen in een wc van een cafe-restaurant enzovoort... dus ALLES mag! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Andere opdrachten dus 🙄
|
Vond de opdracht die je gaf wel geil 😉
Wendy Gewoon zo subtiel mogelijk proberen |
Probeer het te houden bij opdracht waarmee je geen andere mensen lastigvalt en opdrachten die niet strafbaar zijn. (Dingen aanmoedigen die tegen de wet zijn is niet de bedoeling, dan gaat dit topic dicht!)
Wat dacht je van geen onderbroek dragen onder je jeans? Of met iets in de anus ingebracht de deur uit gaan? Tepelklemmen proberen? Naakt gaan in een pashokje? Voedsel (slagroom of chocoladesaus o.i.d.) van de penis van de ander likken? De ander proberen te versieren/ verleiden? |
Als je zorgt dat je niet betrapt wordt vind ik dat er niks mis mee is. Ik heb zoiets ook wel eens in de bus gedaan bijv, maar ik kijk wel uit. Het is spannend, maar idd niet de bedoeling dat mensen je zien. Maar openlijk op een plein... Denk niet dat dat goed gaat komen.
|
Citaat:
|
Jongens even voor de duidelijkheid. Die reactie was NIET serieus en aangezien hij zoveel Heisa oplevert gaik hem (laten) verwijderen.
|
Citaat:
|
Neuk een pompoen
|
Je neemt een contact uit de ander zijn telefoon waarvan hij/zij jouw nummer nog niet heeft en stuurt vervolgens een dickpic naar diegene XD
|
Citaat:
Maak een zelfgemaakte fleshlight en laat de ander zien wanneer je ‘m gebruikt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga op je hoofd staan en zing het wilhelmus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |