![]() |
Klaarkomen
Hoe ver komen jullie klaar en hoeveel?
Als ik me lang niet heb afgetrokken kom ik ong een meter klaar (Hele hand vol, dan kom ik echt met ziek veel sperma klaar) en als ik bijvoorbeeld gister of eergister mezelf heb afgetrokken kom ik vandaag 10-15 cm klaar en maar 3 spuiten ong (hoeveelheid: twee 2euromunten) |
hangt er bij mij vooral af hoe geil ik ben, en hoe lang ik al aan het aftrekken ben. Maar is meestal wel veel. & ver ;)
|
kevin beantwoord het ook voor mij
|
Bij mij mischien een laar centimeter hangt er van af hoe opgewonden ik ben
1 tot 2 teelepels hangt er weer van af hoe opgewonden ik ben |
Als ik erg geil rond de 40 cm ver ofzo, ander 10 tot 20 cm ver, hoeveelheid altijd waarschijnlijk 1 theelepel denk ik
|
Citaat:
Dat eerste klinkt idd wel heel heftig! Dat laatste, van die euromunten wel leuk gevonden en herkenbaar, van mijn vriend. Ik ben benieuwd hoe dat bij de anderen is, als ze lang niet ontladen hebben. Voelt dat dan ook niet heel 'vol' in je organen als je zo lang niet bent klaar gekomen en er zoveel is opgebouwd? Is dat normaal bij jongens? Ik word wel nieuwsgierig, moet het maar eens uithoren bij mijn vriend; ben wel benieuwd, maar ik denk dat hij te geregeld klaar komt om dat te ervaren.... ik heb hem er nooit over gehoord.... |
De aller eerste keer ongeveer 3 weken geleden tussen m’n schhamstreek en navel. Gisteren de laatste keer deden m’n ballen gewoon pijn en heb met een bekende gesnapchat en kwam het tot op m’n borst, echt gaaf
|
Meestal als ik echt gisteren nog heb afgetrokken tot m'n navel ofzo. Maarja ligt er ook aan
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kwam paar dagen geleden in mn gezicht klaar... het is niet altijd positief om zo ver klaar te komen... en ik klemde mijn urine buis nog ook een beetje af😣 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16. |