![]() |
Toompje
Hoi ik heb een vraag mijn toompje is tekort en wil het eigenlijk zelf weghalen want durf het tegen niemand te vertellen weet iemand hoe ik het beste toompje weg kan halen
|
Afhankelijk van de ernst van het probleem (vind je het mooier zonder toompje of heb je echt medische klachten?) zou ik gewoon naar de huisarts stappen in plaats van zelf aan de slag gaan. Artsen hebben geheimhoudingsplicht, dat betekent dat ze het niet tegen iedereen mogen vertellen (ook al zouden ze dat super graag doen).
|
Zelf weghalen?? Ben je gek? Hup naar de huisarts jij.
|
Zelf weghalen is echt een HEEL SLECHT IDEE. Grote kans dat het enorm gaat bloeden, superveel pijn doet en als je geluk hebt gaat het allemaal lekker ontsteken en kom je alsnog in het ziekenhuis terecht. Ga gewoon naar de dokter, het is niks om je voor te schamen.
|
Dus jii wil risico's lopen dat je wat meer oploopt? Top idee
|
Je kunt van de huisarts een zalfje krijgen zodat je de boel wat kunt oprekken. Dat scheelt weer bloederig zelf aan de slag gaan. Als je het zelf doet loop je namelijk risico op ontstekingen en op littekens die nog strakker zijn dan hoe het nu is. En het is ook enorm pijnlijk.
|
thx ik denk er over naar om naar de huisarts tegaan
|
Niet zelf weghalen het gaat hevig bloeden en je krijgt sneller infecties. Huisartsen hebben beroeps geheimen en mogen niks vertellen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |