Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Relatie met je achternicht (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1939752)

Vriendtje 03-01-2018 12:25

Relatie met je achternicht

Hey iedereen, graag zou ik wat advies willen!

Ik ben afgelopen week met mijn achternicht naar centerparcs geweest wat ik niet zag aankomen dat we steeds meer elkaars lichaam begonnen te aanraken en natuurlijk van het 1 komt het andere, we hebben gekust en meer dan dat zelfs juist seks hebben we niet gehad! Ze zei me toen dat ze dat al twee dagen wou natuurlijk wou ik dat stiekem ook!
Nu we eenmaal terug thuis mis ik haar en ben ik verliefd op haar geworden! Ik heb haar dat ook verteld en dat ik terug naar haar verlang maar ze zegt dat we dat beter niet meer doen omwille van familie en dit beter niet was gebeurd maar toch voelt ze wel iets voor mij denk ik! Ik heb eens gepolst bij mijn ouders en zij zien er geen graten in! Maar volgen week komt ze naar mij en weet ik niet wat ik moet zeggen of doen!!! Moet ik mijn gevoelens voor haar duidelijk maken maar ik wil haar niet afschrikken maar ik wil haar bij me hebben pfff
Graag zou ik jullie advies daarover willen aub jongens serieus hè!

Vriendtje 03-01-2018 12:35

Maar we zijn alle 2 volwassen mensen zij is 30 jaar en ik 38 jaar

Vriendtje 03-01-2018 12:40

Dat zegt zij: Goeiemorgen!! Sorryyyy.. zat gisteren heel de dag bij volk geweest .. en hoe meer je stuurt hoe minder ik weet wa te zeggen .. �� ja twas heel fijn, maar toch had het niet gemogen.. ik blijf u ook graag hebben, maar ik denk toch dat we hier niet mee door mogen gaan, het is het niet waard om te verliezen wat we nu hebben vind ik.. tis nu gwn ff moeilijk, maar dat slijt idd wel .. gij zijt nu ook net alleen , komt net uit relatie die heel slecht was en dan is het moeilij om daar niet over na te denken na zo een leuk midweekje.. maar toch moeten we met ons voetjes op de grond blijven.. �� Xx

Elin3 03-01-2018 12:47

Misschien goed om even na te denken over jullie toekomstverwachtingen. Dat jij nu een oogje op haar hebt is natuurlijk hartstikke leuk, maar waar zien jullie jezelf over 5 of 10 jaar? Willen jullie vooral nu gewoon lekker van elkaar genieten, zonder relatie of verwachtingen. Of is één van jullie misschien meer op zoek naar een vaste relatie, om misschien op termijn mee te trouwen of kinderen mee te krijgen. Als zij niet wil dat de familie het weet dan komt er waarschijnlijk voorlopig niet meer van dan een soort friend-with-benefits, want bij een relatie (zeker één met toekomstperspectief) moet je dat toch een keer aan je familie vertellen.

Vriendtje 03-01-2018 12:59

Hey Elin3,
Voorlopig weet ik niet wat ik moet verwachten! Ik wil gewoon eerst genieten van elkaar gezelschap natuurlijk met een kusje erbij hè en we zien wel of er sprake kan zijn van een relatie maar ik wil het voorzichtig aanpakken en ze niet puchen! Beide hebben we geen kinderwens of trouwplannen! Maar het idee dat er iets kan zijn tussen ons schrikt haar een beetje af!

Colonel Sanders 03-01-2018 13:12

Ik zou niet eens weten wie mijn achternichten zijn, die zie ik letterlijk nooit (bewust althans, zal er vast wel eens een tegenkomen zonder dat ik het weet).

Even om het duidelijk te hebben: wat is precies jullie verwantschap? Als in, ik versta onder "achternicht" het kleinkind van een broer of zus van mijn opa. In dat geval zit je als ik goed tel op een vijfdegraads relatie en dat is wettelijk sowieso totaal geen probleem, en volgens mij ook een vrij beperkt risico mochten jullie kinderen willen.

Vriendtje 03-01-2018 13:31

Zij is een kleinkind van mijn ma haar broer, maar we hebben geen kinderwens beiden, als je bovenstaande berichten hebt gelezen vraag ik mij wat ik best doe om haar voor mij te winnen! Want ik ben wel verliefd op haar maar ik wil het voorzichtig aan pakken en weet niet echt hoe!

Elin3 03-01-2018 13:54

Citaat:

Vriendtje schreef: (Bericht 34426791)
Maar het idee dat er iets kan zijn tussen ons schrikt haar een beetje af!

Dat klinkt niet of zij ook graag een relatie met jou zou willen...

Pluis 03-01-2018 17:35

Hoezo kom je als 38 jarige advies vragen op een forum voor pubers? Verder moet je het natuurlijk zelf weten. Sommige mensen zullen het afkeuren, maar je bent een volwassen man dus ach.

bikinigek 03-01-2018 21:25

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 34426887)
Hoezo kom je als 38 jarige advies vragen op een forum voor pubers? Verder moet je het natuurlijk zelf weten. Sommige mensen zullen het afkeuren, maar je bent een volwassen man dus ach.

klonk ook raar zou op die leeftijd wel beetje weten wat ik wil en wat ik niet wil

Darrell 04-01-2018 05:24

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 34426887)

Dit

Transcavia 04-01-2018 19:02

Nou..., ik denk dat je er beter mee kan stoppen. :D

Tuinslang101 05-01-2018 20:39

Ik vind dit super appart

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.