![]() |
Is hij lang?
Hoii
Ik weet dat ik er eigenlijk niet zo op moet letten, maar ik ben toch wel benieuwd.. Mijn vriend is bijna 18 jaar, en zijn penis is 20 cm stijf heeft hij gezegd. Is dat fijn? We hebben allebij nog nooit seks gehad. 1) Hoe breed is zijn penis ongeveer? 2) Hoe lang is hij ongeveer als hij slap is? |
De omtrek kan hij (of jij) meten, daar kunnen wij op afstand niks over zeggen. Hoe lang de penis in slappe toestand is kunnen wij ook niks over zeggen, maar je vriend kan dat wel nameten.
Penissen zijn er grofweg in twee soorten: Showers penissen die altijd vrij groot zijn, bijv. 14cm in slappe toestand en 16cm in stijve toestand. Growers penissen die in slappe toestand vrij klein zijn, bijv. 7cm en in stijve toestand veel groter, bijv. 16cm. In welke categorie je vriend valt weten wij natuurlijk niet. ;) In dit algemene topics bespreken jongens de lengte van hun penis (mocht je willen vergelijken): https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1931957 |
20 is vrij ongeloofwaardig lang. En we hebben inderdaad een speciaal piemel topic.
|
20 kan best, maar zou ook heel goed kunnen dat hij er een paar cm bij bedenkt. Sommige vinden een grote wel fijn, andere wat minder. Als je nog nooit eerder seks hebt gehad zou het best even wennen zijn, maar misschien is het voor jou juist lekker.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |