![]() |
Gratis
Hoi!
Ik zag pas op instagram een reclame voorbijgaan, het ging over "charcoal powder". Ik klikte op de link en kwam op een site terecht. Het product kostte eerst geld maar nu was het gratis... Ik wil het graag gratis hebben, alleen vraag ik me af of dat wel te vertrouwen is (zomaar gratis)... Help graag! Wat zou jij doen? Gratis of niet vertrouwen? Groetjes, Xanoniempjeee |
Is het een Nederlandse webshop? Een webshop die je kent? Hoe zijn de verzendkosten?
|
Het is een amerikaans bedrijf volgensmij. De site is wel veilig, dus geen hackers (er staat een slotje). De site is: https://charcoalbeauty.com
|
Dus je geeft af op Trump wegens zijn milieupolitiek maar wil wel producten vanuit de USA naar Nederland op laten sturen omdat het toevallig gratis is?
Citaat:
|
Natuurlijk moet je dat niet vertrouwen. Je geeft zomaar je privé gegevens weg. En de verzendkosten moet je gewoon betalen.
|
Vrijwel altijd zit er bij gratis een addertje onder het gras. Goed opletten want voor je het weet zit je vast aan een abonnement of gebruiken ze je gegevens voor andere zaken dan waarvoor jij ze hebt afgegeven. Ik zou het niet vertrouwen
|
Niks is gratis. Zelfs al hoef je niet voor het product te betalen zal je toch echt voor de verzendkosten moeten betalen. Ik zou toch maar uit kijken. Aan kwaliteit zit altijd een prijskaartje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |