![]() |
Ik hoop dat ik zo nog muren heb
Ik heb heel veel glazen wanden en ze kraken en piepen en je kunt ze zien bewegen :lisa:
|
Hoezo heb je glazen wanden?
|
En waarom woon je in groningen?
|
Mijn rolluiken klapperen :ghe:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie mogen best allemaal hier komen schuilen hoor als jullie huizen instorten!
|
Mijn blok is al gestut en de wind waait er doorheen.
|
Om de hoek was er een dak afgewaaid, da's helemaal zuur. Verder al veel troep en ook omgewaaide verkeersborden op de weg hier.
|
Mijn schutting lag aan de overkant van de straat.
|
Hier tegenover zijn er ook al twee schuttingen gesneuveld. Zo naar het werk, ik ben benieuwd hoe het daar is.
|
Er vloog vanmorgen een lege kliko van de buren helemaal aan de overkant van de straat tegen mijn huis aan, schrok me kapot.
Kan helaas ook niet naar mijn afspraak nu aangezien trams en treinen stil zijn gelegd. |
Citaat:
|
ah, boom omgewaaid hier in de straat, en 't bord van het bedrijfsgebouw ligt plat :cool:
|
Citaat:
Keren verzekeringen wel uit trouwens bij stormschade? |
En het NK Tegen-de-wind-in-fietsen is afgeblazen! Watjes!
|
Omdat er zijwind is, geen tegenwind ;)
|
Citaat:
|
Ik heb nog muren *O*
|
Hier is het OPEENS opgehouden terwijl het nog wel zou moeten stormen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het stadion van Go Ahead is vrij toegankelijk vanaf nu:
https://i.imgur.com/kzTObHK.png |
Raad eens waar mvv morgen speelt :Herp:
|
Citaat:
|
Nee zaterdagmorgen werken en zit nu twee nachten in Amsterdam ben blij om morgenavond weer even thuis te zijn:o Go Ahead uit is wel een leuke uitwedstrijd meestal (y)
|
Citaat:
|
Op de Oosterscheldekering heb je niet zoveel keuze hè
|
Ik waaide bijna weg in de auto maar verder viel het in Amstelveen allemaal mee.
|
Alle schuttingen hier zijn kapot of weggewaaid. Beetje jammer
|
Onze platte bak is van de tuin gewaaid. Nergens te bekennen dat ding :') Gelukkig was het een goedkoop tweedehands kleintje, maar wel lullig voor degene die het verbogen en gebarsten ding verwrongen tussen hun winterkolen moeten vissen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50. |