![]() |
Help hij weet dat ik hem leuk vind
Hoi ik ben meike en ik ben 13 jaar
Ik vind dus al een hele tijd een jongen leuk die bij mij in de klas zit Ik was altijd al heel nerveus als hij bij mij en mijn vrienden ging zitten in de pauze Opeens stuurde hij me een berichtje Ik vond het al raar en vroeg waarom En toen zei hij dat mijn vriendin aan hem had verteld dat ik hem leuk vind Ik heb de hele nacht zitten huilen en zijn berichtjes genegeerd Dit gebeurde trouwens iets van een maandje geleden Hij heeft me iets van 2 weken genegeerd en ontlopen Maar nu opeens doet hij en zijn vriend heel raar tegen mij Ze gaan bijvoorbeeld precies achter mijn fiets stil staan zodat ik moet wachten En gister plette zijn beste vriend me tegen de muur terwijl hij wist dat ik er stond Ben nogsteeds verveus en weet niet of hij wel doorheeft dat ik hem nog leuk vind Heeft iemand tips of misschien verklaringen waarom ze dit opeens doen Daar zou je me heel erg mee helpen xo |
Dat weten we niet. Maar als jij alles ontwijkt komt hij er ook niet achter ... niet zo raar doen dus en gewoon eens met hem praten.
Ik verplaats je topic even naar l en r |
Ja echt iets te verliezen heb je toch niet; ik zou het gewoon vragen.
|
Citaat:
Ten slotte is hij altijd bij zijn beste vriend alleen bij 1 vak is hij alleen bij mij en mijn vrienden maar probeer hem dan maar te negeren :ghe: |
Citaat:
|
Ze vragen nu trouwens ook steeds of ik en mijn vriendin in het tussenuur bij hun willen zitten in de aula maar ik geloof niet dat dat iets is om hoop op te vestigen dus denk dat ze soort van vrienden willen blijven maar het zal wel
|
Waarom probeer je niet een keer om bij hun te gaan zitten. Vanuit vriendschap kan soms ook iets romantisch ontstaan ;)
|
Citaat:
|
Gewoon doen
|
Ze hebben het weer gevraagt en ben zonder iets te zeggen erheen gelopen maar was veel te nerveus om te praten dus was een beetje awkward
|
Er heen lopen is al een goede eerste stap toch? Als je meer met hen omgaat ga je je vast steeds meer op je gemak voelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn beste vriend is degene die vet raar doet die eerder trouwens ook al meer naar me toekwam enzo maar moet ik het nu opvatten als zijn beste vriend vind mij leuk ofzo ik weet het niet meer namelijk :lisa: |
Wat voor berichtjes stuurde hij dan naar jou? Dat hij jou ook leuk vindt? Of wat? Waarom moest je daarom huilen?
|
Citaat:
|
Wat je op dit moment kan doen is gewoon hem mee uitvragen als je hem heel leuk vindt. Maar wat is heel echt aanraad is om vrienden met hem te worden en vaak afspreken want je moet hem leren kennen. Zo kun je zien of je hem echt leuk vindt. En daarna komt het vanzelf. Dingen wat je met hem kan doen is naar het pretpark of zwemmen als hij dat leuk vindt of bios ;D (Je kan dit all daten noemen maar ik ga ook gewoon met vrienden naar karaoke of bois en zelf naar de zwembad me vrienden zijn ook meisjes als je denkt dat ik het over paar jongens heb) ~May luck be on your side!
|
En die vrienden kunnen misschien jaloers zijn.
|
Citaat:
En ik vind het echt heel lastig om met hem te praten want 1 keer hoi van hem in plaats van zijn vriend en ik heb al slapeloosheid voor de hele nacht :lief: |
Heeft iemand een verklaring waarom zijn beste vriend zo’n 20 keer per dag hoi zegt tegen mij
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of dat ie een beetje jaloers is. ;)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb gezien dat hij naar me staarde trouwens en hij kwam naar me toe om te vragen om een koptelefoon (voor muziek) en normaal doet hij dat nooit :bloos: |
Als ik jou was zou ik niet elke stap van hem te persoonlijk opvatten. Dat heb ik in het verleden (toen ik 12 of 13 was) ook gedaan, waarbij later bleek dat die jongen er helemaal niets mee bedoeld had. Nu vind ik het veel fijner om iemand eerst te leren kennen en te zorgen dat we een normaal gesprek kunnen voeren.
|
Citaat:
Ik vind hem ook wel cute :lief: |
Citaat:
|
Citaat:
Hij zegt 20 keer hoi tegen mij per dag Hij praat met een andere jongen over mij Hij kijkt srs veel naar mij Hij gaat na economie bij mijn tafel staan Als ik de les uit wil lopen moet hij achter me lopen hij vraagt altijd vet nerveus of we naar de aula gaan tijdens het tussenuur Komt veel naar ons toe Gaat achter mijn fiets staan Probeert stoer te doen door die vrouw uit te schelden bij geschiedenis wat wel mooi was maar dat doet hij dus nooit :confused: En hij staart naar mij :bloos: |
Ik heb ook wel eens een jongen het idee gegeven dat ik stapelverliefd op hem was, omdat mijn beste vriendin hem leuk vond. Ik wilde weten wat ze in hem zag, dus ik probeerde contact met hem te leggen en staarde soms net iets te vaak naar hem. Uiteindelijk dacht hij dus dat ik hem leuk vond, i.p.v. mijn vriendin!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |