Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Neef vraagt naaktfotos (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1940460)

nel02 22-01-2018 18:29

Neef vraagt naaktfotos

Hey lieve mensen,

Ik zit hier al een paar maanden mee en wou het graag delen omdat ik niet weet wat ik er mee aan moet. Ik ben een meisje van bijna 16 jaar en heb een neef van een jaar ouder. Toen we jonger waren waren we beste vrienden en brachten we onwijs veel tijd samen door. Sinds een paar maanden stuurt hij me vaak berichten over mijn billen en borsten. Ook vraagt hij om naaktfoto's en wil hij met me seksuele handelingen uitvoeren.

Ik heb al een aantal keren aangegeven dat ik hier niet van gediend ben, maar toch probeert hij het dan na een paar weken weer. Ik maak hun huis schoon als bijbaan en als ik dan in een legging kom schoonmaken krijg ik die avond berichtjes van hem dat ik goeie billen heb en of hij foto's mag. Ik voel me hier super ongemakkelijk over. Als ik hem in het echt tegenkom doet hij super normaal en aardig. Mijn familie is overigens erg dol op hem dus dat maakt het extra lastig. Ik ben bang dat als ik dit vertel aan mijn ouders dat ze het of niet geloven of dat hun hele band met mijn neef stuk is en er een familieruzie over komt.

Help mij asjeblieft,

Groetjes Nel:confused:

fizzle-fluffy 22-01-2018 19:07

Wat een griezel zeg. Stom dat je hiermee te maken hebt. Als hij appjes stuurt: aan je ouders en zijn ouders laten zien! Dat ze hem aardig vinden maakt niet uit: hij is niet aardig. Hij is een griezel die jouw grenzen niet respecteert en hij komt ermee weg nu.

Elin3 22-01-2018 20:41

Je kunt zijn berichtjes laten zien, jij hebt bewijs. Hij is je neef en hij zou jou (of wie dan ook niet daar niet op zit te wachten) niet zo moeten benaderen. Hij moet jouw grenzen respecteren.

Durf je dat niet, dan zou ik op z'n minst een ander schoonmaak-adresje zoeken.

nel02 22-01-2018 20:57

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34434642)
Je kunt zijn berichtjes laten zien, jij hebt bewijs. Hij is je neef en hij zou jou (of wie dan ook niet daar niet op zit te wachten) niet zo moeten benaderen. Hij moet jouw grenzen respecteren.

Durf je dat niet, dan zou ik op z'n minst een ander schoonmaak-adresje zoeken.

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 34434540)
Wat een griezel zeg. Stom dat je hiermee te maken hebt. Als hij appjes stuurt: aan je ouders en zijn ouders laten zien! Dat ze hem aardig vinden maakt niet uit: hij is niet aardig. Hij is een griezel die jouw grenzen niet respecteert en hij komt ermee weg nu.

Dankjullie wel! Helaas gebeurt het via snapchat, maar de volgende keer zal ik een screen maken en het alsnog laten zien aan mijn ouders.

Elin3 22-01-2018 21:19

Citaat:

nel02 schreef: (Bericht 34434663)
Dankjullie wel! Helaas gebeurt het via snapchat, maar de volgende keer zal ik een screen maken en het alsnog laten zien aan mijn ouders.

Heel goed idee! Kan je hem eventueel ook blokkeren op snapchat?

nel02 22-01-2018 21:20

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34434726)
Heel goed idee! Kan je hem eventueel ook blokkeren op snapchat?

Ja dat kan!

Elin3 22-01-2018 21:53

Citaat:

nel02 schreef: (Bericht 34434732)
Ja dat kan!

Sla wat berichten op/ maak er een printscreen van zodat je bewijs hebt mocht je het een keer aan je ouders of aan je oom en tante willen laten zien, en blokkeer hem vervolgens.

Sjaak_Bakker 05-02-2018 19:16

Een screenshot maken of hem opeens blokkeren valt op. Lok hem een beetje uit en zorg dat je goed veel bewijs krijgt. Maak er gewoon een foto van met een andere apparaat of maak een screenshot met een app dat hij het niet ziet.

Positive mind 05-02-2018 19:17

Citaat:

Sjaak_Bakker schreef: (Bericht 34440126)
Een screenshot maken of hem opeens blokkeren valt op. Lok hem een beetje uit en zorg dat je goed veel bewijs krijgt. Maak er gewoon een foto van met een andere apparaat of maak een screenshot met een app dat hij het niet ziet.

Uitlokken lijkt me in dit geval niet verstandig. Ik neem aan dat de ts daar ook niet op zit te wachten.

Elin3 05-02-2018 19:18

Citaat:

Sjaak_Bakker schreef: (Bericht 34440126)

Uitlokken zou ik niet doen, dan lijkt het net of zij er in meegegaan is. Als ze bewijs wil hebben dat al het initiatief bij hem ligt is uitlokken een heel erg slecht idee.

Sjaak_Bakker 05-02-2018 19:27

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34440132)
Uitlokken zou ik niet doen, dan lijkt het net of zij er in meegegaan is. Als ze bewijs wil hebben dat al het initiatief bij hem ligt is uitlokken een heel erg slecht idee.

Ik bedoel niet dat zij bijvoorbeeld vraagt of hij wat geils wil zien :)

Elin3 05-02-2018 19:38

Citaat:

Sjaak_Bakker schreef: (Bericht 34440150)
Ik bedoel niet dat zij bijvoorbeeld vraagt of hij wat geils wil zien :)

Dan moet je duidelijker zijn over wat je wel bedoelt. Als het ook maar een klein beetje suggestief is staat zij veel minder sterk, omdat het dan niet alleen van zijn kant komt.

Bijnadood 10-02-2018 06:27

Gewoon blokkeren

svenieboiiiiiii 13-02-2018 11:10

ik zal aangifte doen bij de politie want misschien gaat je neef wel doordraaien en dat moet je echt niet hebbn want anders kan het misschien nog heel gevaarlijk uitlopen

Klok 17-02-2018 10:52

Om nou gelijk aangifte te doen...

fizzle-fluffy 17-02-2018 12:09

Citaat:

Klok schreef: (Bericht 34443993)

Hoe ver moet het volgens jou komen?

deadlock 17-02-2018 12:18

Citaat:

Klok schreef: (Bericht 34443993)

Ja, dat moet wel. Hou je mond, ga weg.

MisterShy 18-02-2018 00:27

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34444014)
Ja, dat moet wel. Hou je mond, ga weg.

Nee hoeft niet. Maak er geen olifant van.

Elin3 18-02-2018 09:29

Citaat:

MisterShy schreef: (Bericht 34444055)

Jongens die minderjarige meisjes om naaktfoto's vragen zijn fout bezig, zeker als er nog een bepaalde machtsverhouding is zoals hier.

Het is goed om daar aangifte van te doen, zeker omdat wanneer zo'n jongen dat vaker doet er een dossier opgebouwd kan worden, en mogelijk help je daarmee voorkomen dat meer meiden door hem lastiggevallen worden.

deadlock 18-02-2018 12:29

Citaat:

MisterShy schreef: (Bericht 34444055)

Een klein beetje misdadig is nog steeds misdadig. Walgelijk dit. Hoort gewoon een aangifte aan vast. Je gaat verdomme je neefje of je nichtje toch niet om naaktfoto's vragen, gadverdamme.

fizzle-fluffy 18-02-2018 16:34

Ze bellen ook de politie als je een bounty probeert te stelen. Maar dat is toch geen duur ding?? Nee maar het is niet van jou. En dat mag gestraft worden zodat je niet steeds duurdere dingen gaat stelen.

deadlock 18-02-2018 16:45

En de reden waarom we het spreekwoord "waar rook is, is vuur" hebben, is omdat juist in dit soort gevallen meer aan de hand is. En als het de eerste keer is dan denkt meneer hopelijk iets beter na. In de kiem smoren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36.