![]() |
Beste vriend van mijn crush is op mij
Hey ik heb even hulp nodig
Laat ik het eerst even hebben over mijn crush Ik vind dus al 4 maanden een jongen leuk en die weet dat maar ik weet ook dat hij mij gewoon als vriend ziet En dat vind ik niet erg ik ben eigenlijk al een beetje over hem heen ookal ben ik nogsteeds nerveus in zijn buurt Als je mijn vorige topic hebt gelezen dan weet je al dat zijn beste vriend best wel raar doet En mijn vriendinnen zeggen dat hij mijn aandacht wil trekken - Hij duwt me bijv tegen de muur aan - Gaat expres achter mijn fiets stilstaan zodat ik moet wachten - Zegt 20 keer per dag hoi - Vraagt nerveus of ik bij zijn vrienden wil zitten in de pauze - Vraagt bijvoorbeeld waar ik woon uit het niets - En hij praat met een andere jongen over mij heb ik gehoord :lief: Al mijn vrienden zeggen dat hij me leuk vind maar is dat zo? Ik vind het raar om te bedenken dat de beste vriend van mijn crush mij leuk vind Kan iemand mij helpen pls :bloos: |
Misschien is hij verliefd op jou, misschien is het gewoon pubergedrag van een jongen die graag aandacht wil, of die het leuk vind om aandacht te vragen. Wij weten dat niet. Dat weet alleen hij.
Ook een belangrijke vraag: wat vind jij van hem? |
Citaat:
Alleen is het raar dan als hij zijn beste vriend is? |
Citaat:
|
Doet ie zo “gek” sinds zijn vriend weet dat je die vriend leuk vindt?
|
Citaat:
Dat is nu wel over maar ik weet het niet :facepalm: |
Citaat:
|
Hij kijkt de hele dag naar mij :bloos:
Hij is echt cute :lief: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan het niet vertellen maar wil het wel laten zien weet iemand hoe? :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Ben nu nog wat nerveus :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aaahhhhw <3
|