Citaat:
Sjaak_Bakker schreef:
(Bericht 34439925)
Je kan het beste gewoon beginnen met een wortel of een komkommer (hangt van de grote van je vagina af).
Steek hem er zo diep mogelijk in en ga zo snel mogelijk heen en weer hierdoor krijg je ook een orgasme
|
Citaat:
Elin3 schreef:
(Bericht 34439436)
Ik denk dat het beter is om eerst gewoon eens met je vingers je eigen lichaam te verkennen. Penetratie of het inbrengen van een dildo [of wortel] is niet per definitie iets waar je door klaarkomt als vrouw zijnde. De clitoris is een stuk gevoeliger. Als je je eigen lichaam een beetje kent en weet wat je fijn vindt kan je altijd nog investeren in seksspeeltjes die aansluiten op jouw behoeften.
|
Ik zou sowieso heel voorzichtig zijn met het inbrengen van dingen die daar niet voor bedoeld zijn! Je wilt liever niet naar de huisarts met een infectie of een stuk wortel wat in de vagina afgebroken is. Daarnaast lijkt een komkommer me nogal flink voor iemand die nog geen ervaring heeft!
Nogmaals, ik zou vooral je clitoris en schaamlippen eens verkennen met je vingers, wat voelt fijn, wat is te intens? Als je het fijn vind kan je dat altijd nog combineren met een vinger of meerder vingers (of op termijn een veilige sekstoy) in je vagina.
|