![]() |
Is dit normaal of wat betekent het ?
thnx
|
Praat erover met haar. Als je het niet prettig vindt zeg je dat.
|
Jullie zijn allebij lesbisch denk ik
|
Probeer eens wat dingen met een jongen, kijk hoe je je dan voelt. Zie je haar ook vaak naakt?
|
Citaat:
Wat het belangrijkste is, is hoe jij je er bij voelt. Wil je dat dit een gewone vriendschap is, en denk je dat dat kan als jullie zo intiem met elkaar omgaan? Of zou je eigenlijk meer willen? Het is niet hoe de meeste gewone vriendinnen met elkaar omgaan, maar dat betekent niet dat het fout is, het zou wel een signaal kunnen zijn dat er meer speelt dan alleen vriendschap ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk of ze nu hetero of lesbisch is. Een trio is sowieso een leuke en spannende ervaring. En het is advies dus ze kan zelf kiezen of ze zich er in kan vinden.
En als je 16 bent ben je er wel aan toe denk ik. |
@Sjaak_Bakker:
Sommige mensen vinden trio's maar niks, dus het is niet voor iedereen leuk of spannend. En of er automatisch een 'flow' is verschilt natuurlijk enorm per trio. Bovendien verschilt het per persoon waar je klaar voor bent, dat kun je niet verbinden aan een leeftijd. @Brownie29: Leuk dat je een vriendschap hebt waar je je zo comfortabel in voelt! Volgens mij ziet die vriendin 't ook wel zitten om te experimenteren. Als je graag een stapje verder wil gaan, zou je aan haar kunnen vragen of er andere dingen zijn die haar leuk lijken om te doen. Of zelf vertellen wat jou leuk lijkt om te proberen, natuurlijk. Het komt best vaak voor dat vrienden in de puberteit met elkaar experimenteren, maar ik zou me niet blindstaren op wat 'normaal' is. Of jij je er fijn en veilig bij voelt is veel belangrijker. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34. |