![]() |
G-spot
hallo mensies
ik ben Henk en ben op het moment bijna 17, en ik en mijn vriendin liggen regelmatig in bed. nu heb ik wel eens gehoord van de G-spot, maar wat is het nu eigenlijk. Alvast bedankt |
De G-spot krijg je als je in een reuzenrad veel G-krachten op je krijgt
|
of draaimolen
|
volgens mij is dat een andere G-spot Sjaak ;)
|
Haha nee grapje het is een plek bij de clitoris. Veel vrouwen vinden het lekker en geil als je die stimuleert probeer het eens uit zou ik zeggen ;) als je nog meer over dit onderwerp wilt weten kijk op sense.nl
|
Citaat:
|
die website van jou slaat nergens op Sjaak, volgens mij ben je niet serieus bezig om mijn vraag te beantwoorden dus zou ik het op prijs stellen als je hiermee stopt.
|
Citaat:
|
Dank je wel Eline ik heb veel aan jou gehad, maar jij krijgt hier waarschijnlijk ook betaald voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ik hier meer ervaring mee heb dan dat jij hebt dushi. |
dan waardeer ik je werk echt enorm Eline (Hoe doe je dit naast je baan, of zie je dit als een hobby?)
|
Citaat:
https://upload.wikimedia.org/wikiped...omy-nb.svg.png Nummer 5 is de G-spot, nummer 7 de clitoris. Bron foto: Wikipedia. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe oud ben je zelf als ik dat vragen mag Eline?
|
Citaat:
|
Ja maar je gaat via de clit naar de G spot niet via de anus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Colonel Sanders ik vind dat dit onder cyberpesten valt Sjaak verteld gewoon zijn levenverhaal en jij hebt meteen al weer vooroordelen schaam je diep Ouzo
|
Citaat:
Zeggen dat je een studie volgt geeft een bepaalde geloofwaardigheid en daarmee ook verantwoordelijkheid. (Van Ieke weet ik bijvoorbeeld dat ze Geneeskunde gestudeerd heeft en huisarts is, haar medische advies wordt daardoor serieuzer genomen, maar hierdoor draagt ze ook grotere verantwoordelijkheid omdat mensen haar als expert zien.) |
Citaat:
Citaat:
|
ooh dat wist ik niet sorry colonel sanders
|
Verwijderd
|
Hebben jongens ook een gspot?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De P-spot bij de man is vergelijkbaar met de G-spot bij de vrouw.
Je kan ook niet vragen waar de penis zit bij een vrouw ;) |
Wel als het een shemale is;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |