![]() |
Heb jullie hulp nodig
Hoi ik had paar vragen waar ik beetje mee zit
Zat gisteren met een vriend in de coffeeshop en er kwam een Franse toerist we raakte aan de praat en ik werk bij me broer in een horloge en sieraden winkel. Dus ik zei beetje waar het is en de naam Hij vetrekt vandaag dus hij zei hij zou misschien nog even een klok of een sieraad willen kopen. Maar nu is mij vraag hoe groot zal de kans zijn dat deze man een overval gaat plegen. Of mij gaat groeten of het over mij gaat hebben dat hij het via mij kent Want ik werk vandaag niet Maar me broer wilt liever niet dat ik het bedrijf tegen andere mensen of vreemde zeg. Heb wel tegen hem gezegt als hij komt dat je me niet kent want me broer weet niet dat ik blow Dus zit hier dus mee Hoe groot is de kans op een overval? En dat hij het over mij gaat hebben? |
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken als je de dingen altijd zo helder verwoord.
|
Ik heb hiervoor gestudeerd en heb het even berekend. De kans op een overval is tienmiljoenmiljard procent. De kans dat hij het over jou gaat hebben is 17,045%.
Interessant trouwens, dat je een winkel hebt waar je liever niet van hebt dat het bij vreemden bekend raakt... die strategie kende ik nog niet! |
Ik krijg hoofdpijn van het lezen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |