![]() |
Persoonlijkheid en Identiteit
Hallo!
Ik ben een eerste masterstudente psychologie aan de KULeuven. Ik ben dit jaar begonnen aan mijn masterthesis over persoonlijkheidsstoornissen en identiteitsproblemen en zoek nog heel veel mensen, tussen 18-67 jaar, om deel te nemen aan het onderzoek. Het is een vragenlijst die maximum 30 minuten duurt en volledig anoniem is. Daarnaast maak je kans op één van de 20 filmtickets die verloot worden onder de deelnemers. Via deze link kom je direct op de vragenlijst terecht: https://kuleuven.eu.qualtrics.com/jf...VZ3gO93KAbolwx Alvast een dikke merci! :) Bij eventuele vragen kan je sturen naar annabel.bogaerts@kuleuven.be |
Beetje offtopic. Maar alles is self-reported en er zijn geen strikte inclusie- en exclusiecriteria, hoe doen jullie dat met statistiek enzo?
|
Zoek je mensen met en zonder die problemen of heb je een specifiekere doelgroep?
|
Nee, mensen met en zonder problemen, iedereen mag meedoen :)
|
Qua statistiek werken we met SPSS
|
Citaat:
Snap je mijn vraag? |
Citaat:
|
Ingevuld, graag gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt geen groepen, je hebt ook geen controle groep, alles shit komt bij elkaar in één groep; Alles is self-reported, dus één of andere idioot kan voor de lol onzin invullen; Verwacht je geen enorme bias? En welke testen ga je gebruiken voor je resultaten? |
En persoonlijkheidsstoornissen wordt gediagnosticeerd door een professional.
Heb je de maatschappelijk ethische commissie ook ff op de hoogte gebracht dat je deze vragen stelt op een scholierenforum? |
Cavia, wil je met me trouwen?
|
JA!
|
:lief:
Ik ben wel al getrouwd, met Jos. Is dat een probleem? |
Citaat:
|
Gelukkig trouw ik dan ook niet met jou!
:kusje: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik wil wel een briefje schrijven waarin ik mijn eeuwige commitment aan jou vastleg? :lief:
|
Omg ja :bloos:
|
Lieve Enilorac,
Bij dezen wil ik te kennen geven dat ik een oneindige liefdevolle commitment met jou wil aangaan. Wel wil ik, indien dat mogelijk is, een open relatie. Ik wil ook wel eens op de baby of op Jos passen als het moet. Afwachtend op jouw antwoord en met liefdevolle en enige seksuele hoogachting, G.S. The Queen |
Prachtig, zullen we dan nu terug ontopic? Onzin en de kantine zijn niet hier.
|
Citaat:
|
Creep gok ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |