![]() |
Een beugel
Hallo allemaal, ik ben vandaag naar de tandarts geweest en het blijkt dat al mijn tanden gewisseld zijn. Twee van mijn tanden staan al een tijdje scheef, en ik wil gewoon een mooi gebit. Daarom had ik om een beugel gevraagd ( ik krijg een blokjesbeugel).
Ik vind het wel een beetje spannend, voor mensen die deze beugel hebben ( of gehad hebben), doet het pijn? En hoe moet je daar mee om gaan? Ik wil het echt al weten:confused: |
Het doet effe pijn als ze het aanspannen maar komt allemaal goed.
Goed luisteren naar je ortho ook. |
Citaat:
|
In het begin is het leuk, zo'n beugel... Maar na een jaar of 4 heb ik toch zo'n ontiegelijke tyfushekel aan da fietsenrek in mn bek...
|
Gast, het is ook in het begin niet leuk :D
|
Het is pas leuk wanneer die beugel er weer uit is ;)
|
Citaat:
|
Getver, nu heb ik dit liedje in m'n hoofd!
|
*O*'Haha ik doe dit allemaal voor mijn mooie toekomst
|
Hoelang moet je hem normaal inhouden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
4 jaar en heb m nogsteeds, maat van me had m 2 jaar, Eline heeft er zo te zien 3 jaar over gedaan... Verschilt dus per persoon
|
Ik heb hem 2 jaar gehad en vooral de allereerste week vond ik hel en daarna 1-2 dagen na strakker zetten.
|
Paar dagen pijn na het aanspannen. Paracetamol en het is over.
|
Ah oké bedankt allemaal, ik heb alleen twee scheve dus het valt denk ik wel mee
|
Ik heb 2 jaar een buitenboord gehad en nog anderhalf jaar een slotjesbeugel. Ik vond die buitenboordbeugel stukken pijnlijker dan de slotjes, maar die slotjes gingen ‘s nachts wel in mijn lip duwen. Maar daar is speciale was voor! Verder kan ik me niet zo veel pijn van de slotjes herinneren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moest aan Grolsch denken.
|
Citaat:
|
Ik heb 4 jaar beugels gehad. In het begin was het wel gevoelig maar echt geen helse pijn. Ik vond het vooral veel poetswerk om mijn blokjesbeugel te raggen enzo.
|
Een beugel doet inprencipe niet veel pijn ik heb ook een blokbeugel maar er kan wel een beetje druk op je kaken of kiezen komen ook als je eet kunnen je tanden een beetje gevoelig zijn
|
Citaat:
|
*triggered*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47. |